Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen i nær omkrets, de var sammen fra de var 15, og så to år etterpå ble det slutt og så ble han sammen med storesøstera hennes som er 12 år eldre enn dem.. Er ikke det litt spesielt? Hun er jo mye finere enn søstera men så har hun to barn også.

Anonymous poster hash: e66e5...e4d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver sin smak... Dette er jo litt spesielt og unaturlig, men hvis de selv mener det går bra så er det jo bare å ønske dem lykke til. Jeg kjenner to par hvor mannen er ni år yngre enn dama, og det fungerer helt fint for begge parene. Enn så lenge iallfall...

Skrevet

Jeg reagerer mest på at han velger et forhold med en søster av eksen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 18 og synes 25 er i øvre grense. Har datet en på 27, men det var virkelig et unntak :P

Anonymous poster hash: 0a340...509

Skrevet

Noen i nær omkrets, de var sammen fra de var 15, og så to år etterpå ble det slutt og så ble han sammen med storesøstera hennes som er 12 år eldre enn dem.. Er ikke det litt spesielt? Hun er jo mye finere enn søstera men så har hun to barn også.

Anonymous poster hash: e66e5...e4d

Syns det er litt vel stor aldersforskjell. Folk må sjølvsagt få gjere som dei sjølv vil, men det må då vere lite intellektuelt stimulerande å vere saman med ein person som er såpass mykje yngre?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...