AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #1 Skrevet 12. april 2014 Denne karen er ikke veldig kjent, men noen har kanskje sett ham på side3.no eller lignende sider hvor han flekser muskler og kommer med treningstips. Sitter og ser på reprise av 4-stjerners middag hvor han var med denne uka. Og må innrømme at jeg synes han virker utrolig snål. Og hva skjer med tennene hans, han må ha fått satt på falsetter? Anonymous poster hash: 786fd...71f
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #2 Skrevet 12. april 2014 Er rett og slett for glatt for å være kjekk. Anonymous poster hash: 64164...6c8 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #3 Skrevet 12. april 2014 Han er like stiv i maska som Jan THomas og de hollywoodfruene. Når han jobbet i Mess TV synes jeg han var dødskjekk. Litt sånn småbetatt. Men nå lurer jeg på hva jeg tenkte, eller om han har forandret seg veldig kanskje? Anonymous poster hash: 9d380...793 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #4 Skrevet 12. april 2014 Jeg ser også på det Jeg er helt enig med AB over meg. For glatt for å være kjekk. Anonymous poster hash: bf287...be6
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #6 Skrevet 12. april 2014 Så han på Mess TV. Utrolig slett personlighet og bare opptatt av utseende, det ytre..Anonymous poster hash: 9350c...1dd
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #7 Skrevet 12. april 2014 Er rett og slett for glatt for å være kjekk. Anonymous poster hash: 64164...6c8 Veldig enig. Den type utseende er kanskje mer populært i USA hvor han jobber. Det utrolig geléblanke håret, brunkremen, blekede tennene og kondomdrakta han gikk med i denne episoden blir samlet sett bare komisk. Anonymous poster hash: 786fd...71f
Tjukk Norris Skrevet 12. april 2014 #8 Skrevet 12. april 2014 Lyset er på, men det er ingen hjemme. Fyren mangler personlighet så han kompenserer med muskler. Ganske pinlig episode han hadde gående for ei stund tilbake her hvor man skrøt på at han var PT-en til ulike kjendiser hvorpå dette ble avvist av enkelte. :http://www.vg.no/rampelys/hollywood/full-krangel-med-norsk-hollywood-trener/a/10105060/ (Ok, Anna Anka er jo ei ku, men det lå nok noe i dette) Nå skal jeg være skikkelig grei med alle jeg møter resten av denne kvelden for å gjennoppta karmabalansen min siden jeg skrev dette. Men faen heller... Det er jo sant.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #9 Skrevet 12. april 2014 *fnis* Var jo bare hysterisk morsomt å se han på den hesten, med hjelmen på toppen av hodet(sikkert redd for å ødelegge frisyren) Stiv personlighet, null sjarme, ingen selvironi what so ever... Barbie-Ken rett og slett. Anonymous poster hash: b03af...3de
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #10 Skrevet 13. april 2014 Han bor vel stort sett i L.A. og der hever de ikke på øyenbrynene når noen ser ut som og kler seg som han. Der et det normalt (i visse kretser hvertfall). Det er vel stort sett bare i Norge tror jeg at vi får helt spader når noen skiller seg ut. Anonymous poster hash: e2bab...f95
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #12 Skrevet 13. april 2014 Har noen bilde av han fra Mess-TV-tiden hans? Kjenner han ikke igjen. og jeg var blodfan av MT Anonymous poster hash: 14c10...20b
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #13 Skrevet 13. april 2014 Han er like stiv i maska som Jan THomas og de hollywoodfruene. Når han jobbet i Mess TV synes jeg han var dødskjekk. Litt sånn småbetatt. Men nå lurer jeg på hva jeg tenkte, eller om han har forandret seg veldig kanskje? Anonymous poster hash: 9d380...793 I motsetning til Cornelis har faktisk Jan-Thomas humor, selvironi og sjarm. Digger den fyren! Anonymous poster hash: 14c10...20b 2
Mkay Skrevet 13. april 2014 #14 Skrevet 13. april 2014 (endret) Lyset er på, men det er ingen hjemme. Fyren mangler personlighet så han kompenserer med muskler. Ganske pinlig episode han hadde gående for ei stund tilbake her hvor man skrøt på at han var PT-en til ulike kjendiser hvorpå dette ble avvist av enkelte. :http://www.vg.no/rampelys/hollywood/full-krangel-med-norsk-hollywood-trener/a/10105060/ (Ok, Anna Anka er jo ei ku, men det lå nok noe i dette) Nå skal jeg være skikkelig grei med alle jeg møter resten av denne kvelden for å gjennoppta karmabalansen min siden jeg skrev dette. Men faen heller... Det er jo sant. Er det noen som egentlig vet hvilke kjendiser han har trent? Eller er alt bare spill for galleriet? Har lest flere steder at han er en såkalt "Hollywood-trener". Endret 13. april 2014 av Mkay
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå