AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #1 Skrevet 12. april 2014 Jeg skal til mamma i påsken. Han jobber frem til torsdag og skal på hyttetur med 3 andre damer hvorav en av de har med mannen sin. Det skal være med en kompis av han også. Det er altså ett par på turen og resten er "single". Jeg valgte å reise på ferie til mamma uten han fordi jeg vil ha litt alenetid med henne. Jeg klikket på typen...Anonymous poster hash: 0d768...d4d
Anglofil Skrevet 12. april 2014 #2 Skrevet 12. april 2014 Jeg hadde blitt veldig skeptisk. Mvh Yvonne 4
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #3 Skrevet 12. april 2014 Jeg sier at hvis det er andre jenter med så er jeg med også. Men nå har jo du valgt å reise til din mor. Skal du bestemme hva slags ferie han skal ha da? Anonymous poster hash: 6df8e...19e 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #5 Skrevet 12. april 2014 Jeg ville synes det var litt rart. Jeg hadde ikke satt pris på om min kjære hadde dratt på sånn tur, selvom jeg kan stole på han så blir man sittende igjen med en ekkel følelse. Litt sånn "hvisomatte dersomatte" Anonymous poster hash: 46a77...a19
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #7 Skrevet 12. april 2014 Det er ikke en god ide. Anonymous poster hash: e0560...0e9 1
Gjest Tingelinling Skrevet 12. april 2014 #8 Skrevet 12. april 2014 Dersom han roter med en av de andre damene som er med, så ville han ha rotet med andre damer før eller siden uansett. Kan godt forstå at du ikke liker det, men samtidig har du jo valgt ham bort denne ferien. At han velger å reise på tur sammen med andre, er helt naturlig dersom han ikke har lyst til å tilbringe påsken alene. 9
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #9 Skrevet 12. april 2014 Nei, absolutt nei! Anonymous poster hash: 8582e...81c 1
Puppy Papaya Skrevet 12. april 2014 #10 Skrevet 12. april 2014 Han kan godt dra, men som single selv. 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #11 Skrevet 12. april 2014 Dersom han roter med en av de andre damene som er med, så ville han ha rotet med andre damer før eller siden uansett. Mange liker å tenke slik, men det er ikke alltid tilfelle. Det er ikke slik at noen er utro uansett og noen aldri er det. Det er ofte en unnskyldning dersom noen er utro - "spiller ingen rolle at vi ikke hadde sex på 6 mnd, utroskap ville funnet sted uansett ettersom jeg nå ser at han er typen til det". Mange mennesker trodde aldri du kunne bedra partneren og angrer i all evighet etterpå etter å ha drukket for mye/gjort noe dumt. Ofte handler det om en mulighet, fristelser, noe påvirkning fra andre - alt hvilket han får på denne turen. Jeg sier ikke at man skal luke ut scenarioer der partner kan ligge rundt og "passe på" dem, men dette scenario er litt for perfekt arrangert for utroskap. Men dersom typen er kjempekeen og blir sur på henne for å si nei vil jeg anta at han har noe planlagt og ikke er til å stole på . Anonymous poster hash: e0560...0e9 5
Gjest tsejG Skrevet 12. april 2014 #12 Skrevet 12. april 2014 Mnja, here we go again... Ikke akseptabelt, ikke forståelig, respektløst (av han så klart), ikke passende, og føyer seg bare inn i rekka av pose og sekk-generasjonens miksing av singellivets og samlivets fordeler og ska ha-ska ha... På den annen side, hvorfor må du ha moren din helt for deg selv hele påsken, kunne ikke han blitt med deg dit eller kommet etter en dag eller to? 5
Purple Basil Skrevet 12. april 2014 #13 Skrevet 12. april 2014 Er disse damene en del av vennegjengen hans eller bare bekjente?
Gjest Tingelinling Skrevet 12. april 2014 #14 Skrevet 12. april 2014 Hvordan reagerte forresten typen da du klikketpå ham, TS?
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #15 Skrevet 12. april 2014 De er nye venner av han fordi de er bestekompisen hans sine barndomsvenninner. Han reagerte med å si at jeg måtte stole på han, at han ville ha ferie, at han gledet seg til turen. Deretter sa han at han skjønte at jeg ble lei meg, men at det var i seneste laget å melde seg av. Han har ringt flere ganger. TSAnonymous poster hash: 0d768...d4d
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #16 Skrevet 12. april 2014 Nei, altså.. Jeg hadde ikke godtatt dette. Han kunne reist, men da som singel! Anonymous poster hash: 8582e...81c 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #17 Skrevet 12. april 2014 Ja. Det er greit av han å reise på ferie med sine venner, særlig når du trenger alenetid med din mor. Så burde du heller slutte å være sykelig kontrollerende over hans liv. At menn gidder å leve med slike damer er meg et stort under... Hadde dama mi sagt til meg at jeg kan godt reise, men da som singel, så hadde jeg sagt. "Fint. Hyggelig å bli kjent med deg også." og dratt. Selv om man er i et forhold, betyr det ikke at en part skal sitte og diktere livet til den andre. Anonymous poster hash: 82cff...d19 5
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #18 Skrevet 12. april 2014 For min del hadde det gått helt fint. Anonymous poster hash: a6447...701 3
Gjest Tingelinling Skrevet 12. april 2014 #19 Skrevet 12. april 2014 Han har ringt flere ganger. TSAnonymous poster hash: 0d768...d4d Hva sier han når han ringer da?
Tante-Sofie Skrevet 12. april 2014 #20 Skrevet 12. april 2014 Herregud! Selvfølgelig må kjæresten min få lov å finne på ting på egenhånd når jeg selv ikke vil være med ham i påsken. Jeg synes jeg ser at han krever at jeg sitter hjemme mens han pleier alenetid med sin far. 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå