AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #1 Skrevet 12. april 2014 Jeg er gift med verdens beste mann. Vi har ett bra sexsliv selv om det er mer rutine enn før siden vi har barn og jobb å ta oss av. Tenkte jeg kanskje burde tenke mer på å holde kjemien oppe før det begynner å dabbe av å bli kjedelig som mange klager over. Jeg er utrolig dårlig på flørting så tips hadde vert fint! Hva gjør dere for å holde på forelskelsen og den sexuelle kjemien?Anonymous poster hash: 59482...09d
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #2 Skrevet 12. april 2014 Så bra at du er "føre var". Hva med at dere tar hver deres gang, feks en kveld i mnd, å finner på noe bare dere to, en datekveld, kan være så enkelt som en romantisk middag, ute eller hjemme, med levende lys og god vin, eller dere reiser bort ei helg i ny åg ne. Snakk sammen om hva dere ønsker, veldig smart for fremtiden Anonymous poster hash: eadff...3b4 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #3 Skrevet 12. april 2014 Så bra at du er "føre var". Hva med at dere tar hver deres gang, feks en kveld i mnd, å finner på noe bare dere to, en datekveld, kan være så enkelt som en romantisk middag, ute eller hjemme, med levende lys og god vin, eller dere reiser bort ei helg i ny åg ne. Snakk sammen om hva dere ønsker, veldig smart for fremtiden Anonymous poster hash: eadff...3b4 + sprit opp sex'en litt, som feks nytt sexy undertøy, sex leker, fantasier? Anonymous poster hash: 68f97...e5f 1
Gjest Runforit Skrevet 12. april 2014 #4 Skrevet 12. april 2014 Vi sender hverandre dirty sms'er, har jevne datenights der vi bare er kjærester og kliner etc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå