AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #1 Skrevet 12. april 2014 Vet ikke helt hvor det blir riktig å poste dette, men uansett. Hadde en avtale i dag, en som skulle sove hos meg. Det har skjedd flere ganger at når vi skal være med hverandre, svarer han meg aldri noen steder og sender melding noen timer senere og unndkylder seg og sier at han ikke hadde mobil Men hallo, jeg er ikke dum. Når jeg ser at han twittrer og er pålogget kan han svare meg også. Det gjør så vondt, fordi jeg føler at jeg gir så mye, men aldri får noe tilbake. Vet ikke hva jeg skal si eller gjøre nå. Anonymous poster hash: cebf6...ce8
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #2 Skrevet 12. april 2014 Hei Ts:) Skjønner at du blir skuffet over at han du sender melding med, samt har avtaler med ikke er voksen nok til å følge opp avtalene dere? Hvor ofte har det skjedd at han har brutt avtaler, og driver dere på eller er det bare sex? Anonymous poster hash: 8c120...e09
Gjest alegria Skrevet 12. april 2014 #3 Skrevet 12. april 2014 Når dette skjer flere ganger, er han nok ikke interessert.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #4 Skrevet 12. april 2014 Er ikke alltid enkelt å forstå dette da Ts prøver så godt hun kan å finne på noe med denne mannen. Jeg har selv erfart dette med en mann, og jeg måtte til slutt sende han en melding å avslutte alt fordi jeg gang på gang satt igjen såret. Nå har vi faktisk funnet tilbake til hverandre igjen, og har skal skjerpe seg. Er fortsatt skeptisk, men vi for se hva tiden bringer. Anonymous poster hash: 8c120...e09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå