J.K. Rowling Skrevet 8. juni 2004 #1 Skrevet 8. juni 2004 Vi har billetter til premieren på fredag, og jeg gleder meg som en unge!!
Naixin Skrevet 8. juni 2004 #2 Skrevet 8. juni 2004 Gleder meg VELDIG!! Vi har ikke fått billetter til premieren men skal på søndag! Har sett noen klipp, og tror nok denne også vil innfri forventningene :-)
Ingeborg Skrevet 8. juni 2004 #3 Skrevet 8. juni 2004 Gleder meg også - og jeg skal se den i morgen allerede. Heldige meg er nemlig filmanmelder...
Hilde Skrevet 8. juni 2004 #4 Skrevet 8. juni 2004 Jeg skal også se den på søndag, og jeg gleder meg som en unge på julaften!
Gjest 1111 Skrevet 8. juni 2004 #6 Skrevet 8. juni 2004 Nå som dere nevner det så må jeg vel glede meg hadde helt glemt det jeg!
Gjest Elenath Skrevet 8. juni 2004 #7 Skrevet 8. juni 2004 Ja jeg gleder meg. Tipper vi ser den etter den har gått en stund. litt midre bråkete barn da
Gjest Starya Skrevet 8. juni 2004 #9 Skrevet 8. juni 2004 Har bestilt billetter til den seneste forestillingen fredag. Håper på at de mest bråkete ungene går tidligere på dagen, så pedanten min slipper å bli forstyrret.
Gjest gjesta Skrevet 8. juni 2004 #11 Skrevet 8. juni 2004 Vi gleder oss. Ikke ofte det er en film som alle har lyst til å se. Store og små har lest bøkene på både norsk og engelsk. Jeg har kosestund med minstemann på 13. Leser nemlig høyt for ham
Gjest gjesta Skrevet 8. juni 2004 #12 Skrevet 8. juni 2004 Gleder meg veldig. Skal se den med eldstesønnen min i neste uke
Arkana Skrevet 8. juni 2004 #13 Skrevet 8. juni 2004 Jepp, vi skal se den, men jeg holder meg unna premierehelgen. Jeg ser ikke poenget med å betale ekstra for å se den "først", dessuten liker jeg ikke all trengselen ved premierene.
Gjest Starya Skrevet 8. juni 2004 #14 Skrevet 8. juni 2004 Betale ekstra? :o Er det noe jeg ikke har fått med meg her? Pleier det å være slik ved alle kinoer?
Gjest Elenath Skrevet 8. juni 2004 #15 Skrevet 8. juni 2004 Betale ekstra? :o Er det noe jeg ikke har fått med meg her? Pleier det å være slik ved alle kinoer? I oslo koster det hvertfall mer for filmene under premierehelgen.
Tusenfryd Skrevet 8. juni 2004 #16 Skrevet 8. juni 2004 Både jeg og Tusenbenet gleder oss VELDIG og har snakket om det i flere uker. Vi har gjort det sånn at vi har lest boken en gang til før vi ser filmen - og så har vi lånt bort boken til noen vi ikke husker... men filmen blir stor stas i alle fall!
Gjest Starya Skrevet 8. juni 2004 #17 Skrevet 8. juni 2004 I oslo koster det hvertfall mer for filmene under premierehelgen.Hvor mye mer? Tror jeg må etterforske litt..
Catzy Skrevet 8. juni 2004 #18 Skrevet 8. juni 2004 På vanlige filmer som koster 60 kr til vanlig, pleier prisen å være 75 kr premierehelga. Hva en 3 timers premiere koster er jeg ikke sikker på, men sikkert 80-90 kr. Lange filmer er dyrere enn korte filmer. Jeg gleder meg masse! Har ikke kjøpt biletter enda, men ender vel på den i løpet av neste uke. MÅ jo sees på Colosseum når man bor i Oslo, og aner ikke når det er ledige billeter der... Catzy
Gjest Starya Skrevet 8. juni 2004 #19 Skrevet 8. juni 2004 Men da foregår det kanskje andre ting i tillegg til selve filmen eller? Det gjør det neppe her. Tror jeg satser på fredag likevel.
Arkana Skrevet 8. juni 2004 #20 Skrevet 8. juni 2004 MÅ jo sees på Colosseum når man bor i Oslo, og aner ikke når det er ledige billeter der... Catzy Å ja, filmer som kan sees i sal 1 på Colosseum må bare sees der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå