Gå til innhold

Flere som gleder seg til Harry Potter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har billetter til premieren på fredag, og jeg gleder meg som en unge!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gleder meg VELDIG!!

Vi har ikke fått billetter til premieren men skal på søndag!

Har sett noen klipp, og tror nok denne også vil innfri forventningene :-)

Skrevet

Gleder meg også - og jeg skal se den i morgen allerede. Heldige meg er nemlig filmanmelder...

Skrevet

Jeg skal også se den på søndag, og jeg gleder meg som en unge på julaften!

Skrevet

Gleder meg, men har ennå ikke kjøpt billett...

Skrevet

Nå som dere nevner det så må jeg vel glede meg :ler: hadde helt glemt det jeg!

Gjest Elenath
Skrevet

Ja jeg gleder meg. Tipper vi ser den etter den har gått en stund. litt midre bråkete barn da :wink:

Gjest Starya
Skrevet

Har bestilt billetter til den seneste forestillingen fredag. Håper på at de mest bråkete ungene går tidligere på dagen, så pedanten min slipper å bli forstyrret. :ler:

Skrevet

Ja! Gleder meg masse! Skal se den på lørdag.

Gjest gjesta
Skrevet

Vi gleder oss. Ikke ofte det er en film som alle har lyst til å se. Store og små har lest bøkene på både norsk og engelsk. Jeg har kosestund med minstemann på 13. Leser nemlig høyt for ham :wink:

Gjest gjesta
Skrevet

Gleder meg veldig. Skal se den med eldstesønnen min i neste uke :hoppe:

Skrevet

Jepp, vi skal se den, men jeg holder meg unna premierehelgen. Jeg ser ikke poenget med å betale ekstra for å se den "først", dessuten liker jeg ikke all trengselen ved premierene.

Gjest Starya
Skrevet

Betale ekstra? :o

Er det noe jeg ikke har fått med meg her? Pleier det å være slik ved alle kinoer?

Gjest Elenath
Skrevet
Betale ekstra? :o

Er det noe jeg ikke har fått med meg her? Pleier det å være slik ved alle kinoer?

I oslo koster det hvertfall mer for filmene under premierehelgen.

Skrevet

Både jeg og Tusenbenet gleder oss VELDIG og har snakket om det i flere uker. Vi har gjort det sånn at vi har lest boken en gang til før vi ser filmen - og så har vi lånt bort boken til noen vi ikke husker... men filmen blir stor stas i alle fall!

Gjest Starya
Skrevet

I oslo koster det hvertfall mer for filmene under premierehelgen.

Hvor mye mer? Tror jeg må etterforske litt..
Skrevet

På vanlige filmer som koster 60 kr til vanlig, pleier prisen å være 75 kr premierehelga. Hva en 3 timers premiere koster er jeg ikke sikker på, men sikkert 80-90 kr. Lange filmer er dyrere enn korte filmer.

Jeg gleder meg masse! Har ikke kjøpt biletter enda, men ender vel på den i løpet av neste uke. MÅ jo sees på Colosseum når man bor i Oslo, og aner ikke når det er ledige billeter der...

Catzy

Gjest Starya
Skrevet

Men da foregår det kanskje andre ting i tillegg til selve filmen eller? Det gjør det neppe her. :ler:

Tror jeg satser på fredag likevel.

Skrevet
MÅ jo sees på Colosseum når man bor i Oslo, og aner ikke når det er ledige billeter der...

Catzy

Å ja, filmer som kan sees i sal 1 på Colosseum må bare sees der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...