AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #1 Del Skrevet 12. april 2014 Jeg har et spørsmål som sikkert er ganske dumt, men jeg klarer altså ikke å finne svaret på det. Jeg forstår ikke alle symbolene på stekeovnen min. Jeg har så forferdelig mange forskjellige viftesymboler, og etter nøye vurdering er det to jeg ikke skjønner forskjellen på: Bare vifte og vifte med bølestreker på hver side. Jeg har også vifte med streker over og under (varmluft med over- og undervarme), og vifte med taggestreker over, altså denne: som jeg har gått ut fra er varmluft med grill/gratinering. Men jeg har da altså også et viftetegn som har bølgestreker på hver side, og jeg kan ikke skjønne hva det er. Det gir jo inntrykk av å være varmluft, men hva er da tegnet med bare vifte? Anonymous poster hash: f14d3...2c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananas. Skrevet 12. april 2014 #2 Del Skrevet 12. april 2014 Har du sjekket bruksanvisningen? Jeg har en komfyr som ikke har like tegn som deg, men har en vifte med parenteser, det er pai/pizza-funksjon, og symbolet du viser ligner mest på mitt symbol for bruning av mat. Men hvis du søker på bruksanvisning til en komfyr av samme merke som du har, så er antageligvis symbolene de samme, så det ville nok jeg gjort.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2014 #3 Del Skrevet 12. april 2014 Stekeovn + symboler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #4 Del Skrevet 12. april 2014 Stekeovn + symboler. Takk for tilliten, men jeg vet hvordan man bruker google. Jeg googlet meg omtrent til blods før jeg spurte her, for jeg fant ikke det symbolet noe sted. Anonymous poster hash: f14d3...2c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 12. april 2014 #5 Del Skrevet 12. april 2014 Hvilken produsent har stekovnen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2014 #6 Del Skrevet 12. april 2014 Takk for tilliten, men jeg vet hvordan man bruker google. Jeg googlet meg omtrent til blods før jeg spurte her, for jeg fant ikke det symbolet noe sted. Anonymous poster hash: f14d3...2c4 He, he, he. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 12. april 2014 #7 Del Skrevet 12. april 2014 Jeg tenker microbølger og varmluft, for da er microbølger vist med bølgestreker på siden av varmluftsymbolet (viften). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #8 Del Skrevet 13. april 2014 Jeg tenker microbølger og varmluft, for da er microbølger vist med bølgestreker på siden av varmluftsymbolet (viften). Det er en Asko. Går det an å ha mikrobølger i stekeovnen? Det er jammen mye jeg ikke vet Anonymous poster hash: f14d3...2c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #9 Del Skrevet 13. april 2014 det er symbol for opptining/tørking. OPPTINING/TØRKING Komfyren har opptining/tørking funksjon, da overog under element samt varmluftsviften er innkoplet, med lav styrke. Tørking Du kan tørke f.eks. epler og grønnsaker ved en temperatur på 50 °C. Hold ovnsdøren åpen med en gløtt 1-2 cm slik at fuktighet kan slippe ut fra ovnen. Du kan tørke på 2-3 brett samtidig. Opptining Du kan tine opp f.eks. dypfryst kjøtt, bokser og supper ved en temperatur på 100-125 °C. se side 4 og side 18 i en tilfeldig askomanual her Anonymous poster hash: e2787...eb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #10 Del Skrevet 13. april 2014 Tusen takk for hjelpen! Anonymous poster hash: f14d3...2c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 13. april 2014 #11 Del Skrevet 13. april 2014 (endret) Det er en Asko. Går det an å ha mikrobølger i stekeovnen? Det er jammen mye jeg ikke vet Anonymous poster hash: f14d3...2c4 Både Bosch og Miele har noen modeller med nær sagt 'all inclusive'. Her er en fra Bosch... og promosiden til Miele. Har ikke prøvd noen av dem altså. Endret 13. april 2014 av Lille-pus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå