AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #1 Skrevet 12. april 2014 Jeg er 31 år, husker vi kjøpte 20 tommers farge-TV i 1986 med tekst-tv, det var heftige saker! Ble så avløst av 25 tommers 100 hertz TV i 1995, som hadde stillbildefunksjon. Som student begynte jeg med en 14 tommer(!), før det ble 28. I barndomshjemmet ble 25'eren byttet ut med 42 i 2007 da flatskjermene virkelig hadde begynt å ta over. Da jeg fikk meg jobb, samboer og familie ble det 55 tommer. Anonymous poster hash: a43fe...b82
Cordelia Skrevet 12. april 2014 #2 Skrevet 12. april 2014 (endret) På videregående(hybel) og de første årene av studiene hadde jeg en fjorten tommer. Etterhvert overtok jeg foreldene mines gamle farge tv ca. 30 tommer. Siste studieåret fikk jeg tak i en 22 tommers kasse av en tv med kombinert DVD spiller på Europris. Da jeg herpet denne fikk endte jeg opp med en 32 tommers HD-ready(ooooh, fancy schmancy som det var på den tida) flatskjerm. Har vel hatt denne i rundt fem år nå. Håper den holder litt til, veldig grei tv, selv om bildekvaliteten var bedre på den forrige. Endret 12. april 2014 av Cordelia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå