småprippen Skrevet 12. april 2014 #1 Skrevet 12. april 2014 Er så oppgitt og lei over meg selv. Svake, svake menneske... Har vært så flink i mange måneder med å spise ordentlig sunn mat og trent jevnt og trutt. Har endel kilo jeg vil bli kvitt.Og var på god vei. Men så går jeg i fella og kjøper smågodt og det har gjentatt seg kveld etter kveld den siste uken. Jeg kan omtrent ikke spise en drops før jeg merker suget etter mer kommer snikende. Merker at jeg gruer meg litt til påsken nå, for jeg har ett gigantisk påskeegg som jeg har pleid å fylle opp med så mye at det kunne vart til neste påske,er jo bare så barnslig enda jeg er voksen dame og alt. Men i år skulle det bli annerledes. Jeg skulle jo liksom være så flink i år jeg. Føler meg som et skjelvende vrak som har mistet helt troen på at jeg skal klare å stå imot sukkersuget. Er det noen som har tips om noe alternativt til påskekos eller hvordan du gjør det når du får sukkersug?
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #2 Skrevet 12. april 2014 Føler med deg. Jeg har selv gått på en smell å spist hvertfall 2kg smågodt siden sist helg. Men tar det ikke så tungt blir ikke tjukk av det der. Får det bare for meg ca 2ganger i året at jeg måå ha snop i store mengder. Når du kjenner søtsug så ta deg en banan.Funket bra for meg. Spelt lompe med banan og peanøtt smør hjelper bra mot søtsuget:)Anonymous poster hash: 80617...034
Gjest bustyvel Skrevet 12. april 2014 #3 Skrevet 12. april 2014 Du kan da fylle påskeegget med nøtter, tørket frukt etc.? 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #4 Skrevet 12. april 2014 Takk for tipset! Det har jeg ikke smakt før.Interessant kombinasjon, skal prøve det. Anonymous poster hash: f9b09...b6a
Gjest Runforit Skrevet 12. april 2014 #6 Skrevet 12. april 2014 Og ingenting er bedre enn en stor skål med honningmelon og mango Søtt og godt, men man føler seg mye freshere etter det i forhold til godteri. Ellers vil mer proteiner og fett kombinert med trege karbohydrater gjøre at blodsukkeret blir mer stabilt slik at søtsuget forsvinner. 1
Pringle Skrevet 12. april 2014 #7 Skrevet 12. april 2014 Spis sunt og variert hver dag og kos deg med noe usunt en gang i uka, prøv om det hjelper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå