majan Skrevet 8. juni 2004 #1 Skrevet 8. juni 2004 hei hei, ja jeg sitter her og tenker litt på invitasjonstekst og har kommet frem til at jeg og min kjære vil invitere til bryllupet selv. Mange foreldre vet jeg som inviterer, en nå har vi vært sammen i 5 år og da synes jeg det kanskje passer seg best at vi inviterer selv. Så har noen der ute noe forslag på hva vi kan skrive??
Seterjenta Skrevet 8. juni 2004 #2 Skrevet 8. juni 2004 http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...ight=invitasjon
April Skrevet 8. juni 2004 #3 Skrevet 8. juni 2004 Vi skrev dette: Vi viser vår kjærlighet ved å gi hverandre vårt ja i xx Kirke, lørdag 12. juni kl.14.00. Dagen blir ikke den samme uten dere, vi har derfor gleden av å invitere til mottakelse og bryllupsfest på xx etter vielsen. Hilsen Juni og Mannen S.u 15. mai 2004 Antrekk: Mørk dress/smoking Dersom du ønsker å tegne deg på talelisten, eller på annen måte bidra til bryllupsfesten, ber vi om at du melder dette til kveldens toastmaster, xxtlf. 123 45 678
Ingeborg Skrevet 8. juni 2004 #4 Skrevet 8. juni 2004 Og vi skrev: Kjære......................... Vi gifter oss i XXX kirke i Trondheim lørdag 7. august 2004 klokken 14.00. Vi håper at alle vi er glade i, vil dele den store dagen med oss. Derfor inviterer vi til middag og bryllupsfest i festsalen på XXXX kl. 16.30. Hilsen Ingeborg og Ingeborgmannen Antrekk: Mørk dress SU innen 1. juli til....
majan Skrevet 8. juni 2004 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2004 Vi skrev dette: Vi viser vår kjærlighet ved å gi hverandre vårt ja i xx Kirke, lørdag 12. juni kl.14.00. Dagen blir ikke den samme uten dere, vi har derfor gleden av å invitere til mottakelse og bryllupsfest på xx etter vielsen. Hilsen Juni og Mannen S.u 15. mai 2004 Antrekk: Mørk dress/smoking Dersom du ønsker å tegne deg på talelisten, eller på annen måte bidra til bryllupsfesten, ber vi om at du melder dette til kveldens toastmaster, xxtlf. 123 45 678 snufs det var kjempe fint skrevet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå