Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere det bra sammen? Sånn egentlig.

Hvorfor/hvorfor ikke?

Anonymous poster hash: 69518...220

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja vi har det bra sammen!

Har vært sammen i 15 år. Den voldsomme forelskelsen har jo selvfølgelig gått over, men er erstattet av trygghet, kjærlighet, forståelse og en felles plattform :)

Life is good! :)

Anonymous poster hash: fd44c...f91

Gjest navnelapp
Skrevet

Vi har det veldig godt saman, vi er trygge på kvarandre, mykje fysisk kontakt og felles aktivitetar og verdiar. Vi tek vare på kvarandre, og er lydhøyre for den andres behov.

AnonymBruker
Skrevet

Flere?

Anonymous poster hash: 69518...220

Skrevet

Ja, vi har det ordentlig bra sammen. Vi liker hverandre, ler veldig mye sammen, har mange felles prosjekter og mye fysisk kontakt. Jeg er stolt av mannen min, og vet at han er stolt av meg. Vi sliter med å få barn, og jeg vet at dersom vi ikke får det, så kommer vi likevel til å ha det bra sammen nettopp fordi vi har det så gøy når det er kun oss to.

Gjest Heartbeat
Skrevet (endret)

Vi har det helt supert. Vi krangler heller aldri :) Han er så moden, voksen , leken, forståelsesfull, god, deilig, herlig befriende viril. Og han lar meg være meg selv og han er ikke sjalu.

Han er generøs, har humor og er oppmerksom. Gir meg komplimenter i hverdagen og sier at han elsker meg. Han er rett og slett super ;)

Vi er veldig gode venner samtidig som vi er kjærester, kan ikke ha det bedre ;)

Endret av Heartbeat
Gjest gloria
Skrevet

Vi har det veldig bra! Vi respekterer hverandre, støtter hverandre i alt og vier hverandre mye oppmerksomhet. Bortsett fra dette deler vi "de viktigste" interessene, har samme humor og verdisyn.

Elsker mannen min, og han meg!

Skrevet

Ja, vi har det veldig bra.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest New_Girl
Skrevet

Ja, vi har det veldig bra sammen. Vi hadde en periode etter at vi fikk datteren vår hvor forholdet fikk seg en liten knekk, men nå har vi det bedre enn noen gang :)

Fint å ha både ektemann og bestevenn i en person, da er det lettere å snakke sammen syns jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Vi har det utrolig bra sammen. Det eneste som er et problem er at vi får alt for liten tid sammen pga barn på hver vår kant og pga jobb situasjonen. Dette gjør vel kanskje at vi nyter hverandre maks når vi møtes. Påskrn kan ikke komme fort nok i år, den skal kun oss 2 nyte sammen<3 vi tøyser, ler og har mye sex/kos og vi kan prate om alt + å bare være stille sammen. Han er moden, leken og en helt fantastisk mann.

Anonymous poster hash: 5f2bb...1ee
AnonymBruker
Skrevet

Ja, vi har det veldig bra sammen :)

Anonymous poster hash: b37db...bd0

Gjest Blomsterert
Skrevet

Hyggelig å lese.

Fint for meg som kanskje skal begynne å se meg om etter en mann igjen...tror jeg.

:-)))

Gjest Blomsterert
Skrevet

Ja, vi har det ordentlig bra sammen. Vi liker hverandre, ler veldig mye sammen, har mange felles prosjekter og mye fysisk kontakt. Jeg er stolt av mannen min, og vet at han er stolt av meg. Vi sliter med å få barn, og jeg vet at dersom vi ikke får det, så kommer vi likevel til å ha det bra sammen nettopp fordi vi har det så gøy når det er kun oss to.

Felles proskekter liker jeg! :-)

Og så fint å lese at dere har det bra selv om dere sliter med å få barn. Håper dere og andre her får fortsatt mange gode år sammen ♡

AnonymBruker
Skrevet

Vi har det helt supert syns jeg. Noen ganger føler jeg vi har det "bra" og trygt og vi elsker hverandre, men ofte får jeg også perioder der jeg blir kåt bare jeg ser han gå bortover stuen og han jukker på meg mens jeg føner håret og vi lekesloss og oppfører oss som fjortiser. :D

Anonymous poster hash: 58212...2fb
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det helt jævlig sammen med han forrige. Håper på bedre lykke neste gang - ved å finne en bra fyr!

Anonymous poster hash: 8be7c...883
Skrevet

Vi har det veldig godt sammen :) Ingen krangling og ingen drama, og kjærlighet og humor har vi massevis av :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Hvis man skal dømme etter all idyllen i denne tråden har vi det helt grusomt.

:sarkasme:

Gjest Blomsterert
Skrevet

Vi har det veldig bra! Vi respekterer hverandre, støtter hverandre i alt og vier hverandre mye oppmerksomhet. Bortsett fra dette deler vi "de viktigste" interessene, har samme humor og verdisyn.

Elsker mannen min, og han meg!

Felles interesser og verdisyn høres veldig bra ut. Det at vi hadde ulike verdisyn tok knekken på vårt forhold.

Gjest Blomsterert
Skrevet

Lykke til :-)

Du har jo med erfaring, så blir forhåpentligvis et godt forhold etterhvert!

Jeg hadde det helt jævlig sammen med han forrige. Håper på bedre lykke neste gang - ved å finne en bra fyr!

Anonymous poster hash: 8be7c...883

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...