Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper hun ikke leser denne tråden, og får flashback tilbake til mobbingen igjen

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for moderatordiskusjon.

Hvis noen har spørsmål vedrørende modereringen min i denne tråden er dere velkommen til å sende meg en pm med spørsmålene deres. Eller dere kan opprette en tråd på ris&ros-forumet. Jeg har dessverre ikke anledning til å diskutere modereringen i tråden.

Mvh

Kosemose, mod

Gjest earthquake
Skrevet (endret)

Har ikke noe særlig formening, sikkert helt grei hun.

Dere andre som sitter og skriver rett og slett dritt om henne, har dere virkelig ingenting bedre å bedrive tiden deres på? Patetisk og kvalmt er det.

Edit: la til et ord.

Endret av earthquake
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Hun ser trollete ut.

Flotte pupper på hu ihvertfall..

Anonymous poster hash: 3a7ef...8da

Ja, tenkte jeg også på. Noen som veit? Hun er smellfeit i ansiktet. Tror hun får stort ansikte uansett hvor tynn hun blir

Anonymous poster hash: 1a6e5...ec5

Uff, så umodne det går an å bli. Jeg syntes Sandra er en veldig pen og herlig jente. Ikke den beste sangstemmen, og føler at hun kanskje ikke hadde så mye på idol å gjøre, men men.. Det jeg ikke skjønner her er at voksene personer kan sitte og mobbe denne jenta, si at hun ser trollete ut, feit i ansiktet, ikke noe av det stemmer.

Makan.

Endret av hakontheman
  • Liker 2
Gjest earthquake
Skrevet

Ja, tenkte jeg også på. Noen som veit? Hun er smellfeit i ansiktet. Tror hun får stort ansikte uansett hvor tynn hun blir

For du er vel supermodell-pen selv? Eller? Tviler sterkt på det, men uansett om du hadde vært det kan jeg informere deg om at du er tvers igjennom STYGG som kan sitte og skrive slikt om andre sitt utseende.

• Liker 4
Skrevet

Her var det mange bitre kvinner, som av en eller annen grunn har fått for seg at det er helt greit å hakke ned på andre mennesker - som mest sannsynlig ikke har gjort de noe som helst galt. Fysj.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har kommentert en gang tidligere i tråden, men da om min oppfatning av hennes besøk hos Else.

Å diskutere utseendet til andre mennesker synes jeg er en uting.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde egentlig ingen oppfatning av henne. Men jeg synes også hun oppførte seg veldig rart på "Else". Som om hun var rusa eller noe. Kanskje hun var veldig nervøs, og det var en måte å takle det på? Jeg vet ikke, men hele showet ble jo "the Sandra show". Merket at de to andre som var med ble ille berørt...

Anonymous poster hash: 31c66...3df
  • Liker 2
Gjest Badebuksa
Skrevet

Uff, så umodne det går an å bli. Jeg syntes Sandra er en veldig pen og herlig jente. Ikke den beste sangstemmen, og føler at hun kanskje ikke hadde så mye på idol å gjøre, men men.. Det jeg ikke skjønner her er at voksene personer kan sitte og mobbe denne jenta, si at hun ser trollete ut, feit i ansiktet, ikke noe av det stemmer.

Makan.

Ja, det er rein mobbing ass. Fytterakkærn. Trollete er nesten verre enn å bli kalt "stygg hurpe". Realt skjellsord!
AnonymBruker
Skrevet

Makan.

Det forstår jeg heller ikke. Å rakke ned på andres utseende på den måten er merkelig oppførsel av voksne mennesker, enda verre med mennesker som spekulerer om hennes mentale tilstand, hennes tidligere forhold og fantaserer om seksuelt misbruk.

Anonymous poster hash: b9385...423

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er rein mobbing ass. Fytterakkærn. Trollete er nesten verre enn å bli kalt "stygg hurpe". Realt skjellsord!

Det er kanskje ikke mobbing, men syns du det er greit å si det om andre utseende, at de ser ut som troll? Mobbing går ofte ut på å rakke ned på et menneske, enten verbalt eller fysisk. At du latterliggjør reaksjonen på brukeren du siterer, er også veldig dumt, et slikt nedlatende svar.

Det skader ikke å tenke seg om før en skriver et innlegg.

Anonymous poster hash: b9385...423

• Liker 1
Gjest Badebuksa
Skrevet (endret)

Det er kanskje ikke mobbing, men syns du det er greit å si det om andre utseende, at de ser ut som troll? Mobbing går ofte ut på å rakke ned på et menneske, enten verbalt eller fysisk. At du latterliggjør reaksjonen på brukeren du siterer, er også veldig dumt, et slikt nedlatende svar. Det skader ikke å tenke seg om før en skriver et innlegg. Anonymous poster hash: b9385...423

Hun ser trollete ut. Trollete ifølge ordboka kan bety uskikkelig, som igjen faktisk kan bety sexy. Hvor er mobbingen? ;) kanskje hun er en ramp.

Endret av Badebuksa
AnonymBruker
Skrevet

Hun ser trollete ut. Trollete ifølge ordboka kan bety uskikkelig, som igjen faktisk kan bety sexy. Hvor er mobbingen? ;) kanskje hun er en ramp.

Var mye roing her..hva mener du da? Mener du hun ser trollete ut,som i noe negativt? Eller som i uskikkelig? Eller derav igjen sexy? Er jo greit å forstå hverandre.

Anonymous poster hash: 25d4e...8bd

Gjest Badebuksa
Skrevet

Var mye roing her..hva mener du da? Mener du hun ser trollete ut,som i noe negativt? Eller som i uskikkelig? Eller derav igjen sexy? Er jo greit å forstå hverandre.Anonymous poster hash: 25d4e...8bd

Nå kan du lure på det.

AnonymBruker
Skrevet

Nå kan du lure på det.

Haha,herlighet..du tør tydligvis ikke å si hva du egentlig mener tenker jeg. Tåpelig opplegg.

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke med i debatter om Fotballfruer ell lignende, men akkurat SLL klarer jeg bare ikke å høre stemmen på... Hater reklamene hennes :P

• Liker 1
Gjest Badebuksa
Skrevet

Haha,herlighet..du tør tydligvis ikke å si hva du egentlig mener tenker jeg. Tåpelig opplegg.

;)
Skrevet

Jeg er i familie med Sandra....

samme

Gjest Heartbeat
Skrevet

Hun virker veldig søt og sprudlende:) Kjenner henne ikke, men hun ser strålende og blid ut :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvem er hun sammen med nå da?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...