Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, mannfolk her. Hadde en heller dårlig erfaring med en frisør for et par dager siden:

Ba henne ta det kort på sidene, men beholde lengde på toppen, og det resulterte i at

1. Hun klipte meg ALT FOR kort (hadde rundt 8 cm på toppen, hun klipte det ned til 2 cm...ba henne bare ta vekk 1-2 cm)

2. Hun klipte vekk så og si alt av pannelugg, samt hun klipte dette skjevt. Vet ærlig talt ikke hva hun har drevet på med der, så dette i speilet etter at jeg var kommet ut av dusjen. Er helt umulig å style det nå, ser ut som jeg har vært 3 uker i rekrutten.

Ser f**nmeg ikke riktig rett ut, blir så utrolig frustrert av slikt!

Hva har du gjort i slike situasjoner? (Om du har vært så uheldig da...)

Anonymous poster hash: 52688...ec6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slapp av, det vokser ut igjen fort.

Anonymous poster hash: 987a2...268

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville tatt en telefon og forklart ståa. Bedt om å komme inn og se om de kan rette opp noe, og få med gratis produkter som du kan bruke.

Anonymous poster hash: a4c43...daa

• Liker 1
Gjest chisandra
Skrevet

Høres egentlig ut som frisøren har misforstått det du ba om.

Slapp av, det vokser ut igjen. :icon_lol:

AnonymBruker
Skrevet

Du innså vel når du satt i stolen at hun ikke skulle klippe deg ned til 2 cm på toppen, så hvorfor sa du ikke ifra der og da?

Anonymous poster hash: a67c8...cd2
Skrevet

Gått tilbake og klaget og bedt henne om å rette det opp - så godt det lar seg gjøre.

AnonymBruker
Skrevet

Skal lure på om så mange hadde sagt "det vokser ut igjen" om TS hadde vært en kvinne:P

Mange ganger ser man ikke helt resultatet av klippen før man får vasket og tørket håret i den nye frisyren, så synes du bare skal gå ned dit så snart du har mulighet og klag på klippen og om de i alle fall kan rette den opp så den blir jevn, kanskje du får noe tilgodegjørelse(får du det ikke ville jeg ikke gått tilbake. Alle kan tabbe seg ut, spørsmålet er bare om de gjør opp for seg).

Tips når du skal klage; vær høflig og saklig:) Hyling og skriking får deg ingen veier:P

Anonymous poster hash: 8f61f...629
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har hatt kort hår selv, og det er faktisk mye verre å bli klippet noen cm for mye når man er kort enn når man har langt hår. Bare 1 cm for mye kan ødelegge alt, og det er ikke så mye man kan gjøre for å fikse på det mens man venter på at det vokser ut.

Jeg ville nok ha tatt meg en tur innom og klaget (på en høflig og voksen måte, så klart). Det er ikke sikkert at de kan gjøre så mye, men de kan nå i allefall rette opp der det ble skjevt og rart. Som noen andre sier er det viktig å klage så raskt som mulig, ikke vent lengre enn du må.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...