Gå til innhold

Selvironi: Du vet du er arbeidsledig når...

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Ok, jenter!

Frem med selvironien.

Du vet du er arbeidsledig når du skrur messingknottene (alle 23) av kjøkkeninnredningen og pusser dem (for det har jeg nettopp gjort).

Når vet DU at du er arbeidsledig...?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vet jeg er arbeidsledig når jeg har tid til å lese og ikke minst svare på slike tråder som dette :oops:

Gjest Anonymous
Skrevet

...når hagen min overgår hagene til pensjonistene i gata!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vet jeg er arbeidssøkende når jeg ser reklame for Universitetet i Oslo...Det minner meg på feil utdanning!

Dessuten når vennene reiser til Cannes, Roma og jeg vet ikke hva. Alle har drømmejobben unntatt meg.

Gjest Lizbet
Skrevet

Jeg vet at jeg er arbeidsledig når jeg baker brød, lager all mat fra bunnen og det konstant er støvfritt og rent i leiligheten.

Slik var det i allefall den gangen jeg var arbeidsledig før jeg begynte å studere igjen.

Gjest Fighter
Skrevet

...når jeg har tid til å være på kg hele dagen :oops:

Gjest Muslingen
Skrevet
...når jeg har tid til å være på kg hele dagen :oops:

:Nikke: :oops:

Skrevet

Jeg vet at jeg er arbeidsledig når jeg kan gjøre alt imorgen... (nå jobber jeg for arbeidsledighetstrygd og får gjort alt idag :tunge1: )

Skrevet
Jeg vet at jeg er arbeidsledig når jeg baker brød, lager all mat fra bunnen og det konstant er støvfritt og rent i leiligheten.

Kjenner meg igjen der, ja!

Gjest Poirot
Skrevet

...når jeg sitter på dataen hele dagen og det IKKE er støvfritt og perfekt. Det er utrolig hvor mye jeg "ikke får tid til" selv om jeg har hele dagen fri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...