Gå til innhold

Lage ny tinderkonto?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For cirka en måned siden tenkte jeg å teste tinder, og lastet ned appen. I løpet av bare noen dager hadde jeg over x antall matcher. Ble litt overrasket når en av dem jeg hadde likt og som jeg fra før av synes er veldig kjekk, som jeg også vet jeg har fellesvenner og interesser med kom opp som match. Jeg satte lenge å vurderte om jeg skulle skrive noe til han, men endte opp med å ikke gjør det. Det for at jeg ikke var helt sikker for hvordan jeg skulle starte samtalen. Bør nevnes at jeg og han er fra omtrent samme plass og på et tidspunkt tidligere har vi spilt fotball for samme klubb, han på herrelaget og jeg på damelaget.

Videre på tinder snakket jeg med noen av dem jeg matchet med, men det var når de tok kontakt. For jeg er rimelig sjenert når det kommer til å ta kontakt. Det medførte også at jeg synes der er rimelig kleint å ha konto på tinder... Etter ei uke ble jeg lei av appen og slettet kontoen..

Nå angrer jeg meg og er litt usikker på om jeg kanskje skal lage ny konto på tinder, i håp om å finne han igjen. Eller eventuelt finne noen andre kjekke menn å snakke med. Hva skal jeg gjøre? Skal jeg lage ny konto?

Anonymous poster hash: 4bef0...e31
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du logger inn med facebook kan du vel bare laste ned appen på nytt?

Anonymous poster hash: 2eac2...cf9
AnonymBruker
Skrevet

Blir alltid så fascinert av folk som tar tinder så seriøst.

"Tørr ikke starte samtale for jeg er så sjenert." - Mest sannsynlig får du ikke svar, så er ingenting å være redd for.

"Han har sluttet å svare på tinder, han er ikke interessert." - Hvis du ikke har gitt han facebooken din før den tid vil han nok tro at du ikke er seriøs. Hvis det er snakk om etter 3 spm og svar, gå videre.

Tinder er en tulle app de fleste bruker når man kjeder seg. Jeg har aldri snakket med noen jeg har matchet med, og de har aldri sagt noe til meg heller. Win-win.

Anonymous poster hash: ec194...799

• Liker 1
Gjest alegria
Skrevet

Det er vel opp til deg å avgjøre. :)

Skrevet

Blir alltid så fascinert av folk som tar tinder så seriøst.

"Tørr ikke starte samtale for jeg er så sjenert." - Mest sannsynlig får du ikke svar, så er ingenting å være redd for.

"Han har sluttet å svare på tinder, han er ikke interessert." - Hvis du ikke har gitt han facebooken din før den tid vil han nok tro at du ikke er seriøs. Hvis det er snakk om etter 3 spm og svar, gå videre.

Tinder er en tulle app de fleste bruker når man kjeder seg. Jeg har aldri snakket med noen jeg har matchet med, og de har aldri sagt noe til meg heller. Win-win.

Anonymous poster hash: ec194...799

Er det ikke bedre å kjede seg sammen enn alene? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...