Gjest Cleopatra Skrevet 8. juni 2004 #1 Skrevet 8. juni 2004 (endret) .... Endret 7. oktober 2006 av Cleopatra
Miss Marple Skrevet 8. juni 2004 #2 Skrevet 8. juni 2004 Fins det enda??? En venninne av min mor solgte dette for noen år siden, og da fikk jeg en del sminkeprodukter en gang i brusdagsgave. Og jeg var bare kjempe fornøyd! og som jeg savner den blanke maskaraen som skulle styrke øyenvippene! Den er fantastisk. Sminken generelt var veldig bra, MYE bedre enn Oriflame (tror forresten H&M sminken er bedre enn Oriflame). Parfymene luktet til og med godt!
Gjest Anonymous Skrevet 8. juni 2004 #3 Skrevet 8. juni 2004 Solkremen er super,barna mine har nesten ikke pigmenter og vi var i syden og de var ute/bassenget i timevis de ble ikke brent ,heller ikke brun for det blir de skjelden.
Gjest Anonymous Skrevet 8. juni 2004 #4 Skrevet 8. juni 2004 Har ikke prøvd så mange produkt, men jeg er bare sånn passe fornøyd. En kajal jeg kjøpte var OK. Men en skrubbkrem til ansiktet varalt for finkornet, så den gir ingen effekt. En bodylotion og en rollon som skulle ha hemmende effekt på hårvekst merket jeg ikke noe til, og jeg syntes det var litt sært med skumbananlukt! :-? Men en aftersunlotion har vært ålreit og konsentret aloe vera det samme. Hilsen Lille meg
Miss Marple Skrevet 8. juni 2004 #5 Skrevet 8. juni 2004 Enda en ting, de har enkrem som skal gjøre deg fortere brun - den var også bra!
Gjest Lizbet Skrevet 8. juni 2004 #6 Skrevet 8. juni 2004 Kjøpte en parfyme av ei jeg jobbet sammen med for - tror det er 5 år siden og den skiftet helt umotivert farge.....Ble skeptisk da. Men utover det har jeg ikke erfaring med disse produktene...
Gjest Madley Skrevet 8. juni 2004 #7 Skrevet 8. juni 2004 Jeg er forhandler der, men selger ikke annet enn til meg selv..hehe.. Er kjempefornøyd med prodeuktene(selvsagt, eller ville jeg ikke handlet) Men som med alt annet, det er en smakssak og noen liker Oriflame, mens andre foretrekker LR...
Gjest Cleopatra Skrevet 9. juni 2004 #8 Skrevet 9. juni 2004 (endret) .... Endret 7. oktober 2006 av Cleopatra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå