level_up Skrevet 12. april 2014 #1 Skrevet 12. april 2014 Hei, Jeg har datet en mann nå i ca to måneder, han jobber offshore turnus på to uker på og to uker av. Frem til denne uken (han kom hjem denne uken) har han gitt meg mye bekreftelser, han har sagt at han liker meg mer og mer for hver gang han treffer meg, at han er redd for å miste meg, og han har allerede gitt meg nøklene til leiligheten sin. Han har allerede spurt om jeg kunne tenke meg å flytte inn etter hvert, og han sier at han er glad i meg. Men siden vi begge to har blitt svært brent i tidligere forhold så vil begge to bremse litt, vi har dermed ikke definert oss som kjærester. Før han dro sist var vi sammen omtrent hver dag, nå denne uken etter han kom tilbake har vi treftes kun to ganger, Han sier han er sliten og trøtt om dagen, for han jobber nattevakt når han er offshore. Han har også et barn som han har hatt samvær med i to dager. Han er ikke så veldig flink på meldinger, så når han har litt energi så tekster vi mye, men fort kan det gå noen timer før han svarer og da veldig kort. Han har vært gjennom et tøft tak denne uken med meklng av samvær med sønnen, noe som kan forklare litt av hvorfor han er fraværende. Men det er som jeg har en stor klump i magen og føler at han trekker seg unna. Jeg er ikke masete på han, men sitter med disse følelsene selv, og det er svært slitsomt for meg å gå å bære på denne usikkerheten hele tiden og nesten lete etter ting som er galt. Han har sagt til meg at når han kommer hjem fra offshore så er han veldig sliten og kan virke avvisende. Men det jeg ikke skjønner er når han da ikke har sett meg på to uker, burde ikke forelskelsen være sterkere og han ville se meg oftere og prioritere å være med meg fremfor kompiser første uken? Hva burde jeg gjøre, burde jeg trekke meg unna? eller burde jeg vise han klart og tydelig at jeg er der for han.
Tøytigern Skrevet 12. april 2014 #2 Skrevet 12. april 2014 Du må nesten høre på hva han sier og slutte å gruble og dramatisere. 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #3 Skrevet 12. april 2014 Jeg er også sammen med en som jobber offshore. I starten følte jeg det samme som deg. Jeg ble veldig lei meg fordi han ville være for seg selv den første natten han kom hjem etc. Men etter å ha pratet om det, så forstår jeg nå at han har behov for denne roen og at det ikke har noe med meg å gjøre. Han er som du sier inne i en tøff tid med mekling om sønnen, så du bør nok bare trekke deg litt tilbake og la han få ro og rom. Anonymous poster hash: e15f9...0ff 2
Gjest Tingelinling Skrevet 12. april 2014 #4 Skrevet 12. april 2014 Aaaaaah. Du kommer til å kvele denne mannen. *myser inn i krystallkulen min* 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå