AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #1 Skrevet 12. april 2014 Hva kan jeg gjøre? Han jager, gir de juling og voldtar de stakkars jentene våre med det samme de våger seg ut. Han er en diger, lurvete hann som ser ut til å gå svært mye ute. Usikkert om han har et hjem, men han er en veldfødd, ganske kraftig type. Begge jentene våre er akkurat blitt et år og har vært kastrerte siden november. Dette startet for et par uker siden, og nå kan jeg ikke la dem gå ut. Hjelp!? Anonymous poster hash: d9201...92d
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #2 Skrevet 12. april 2014 Jeg ville spylt han vekk med hageslangen/høytrykkspyleren og se om det hjalp. Anonymous poster hash: 0e1e7...66e 1
Gjest pærecider Skrevet 12. april 2014 #3 Skrevet 12. april 2014 Lån en hund. Husverten var lei av allle kattene som rekte rundt i hagen og dreit i sandkassa til ungene hans. Han lånte hundene mine og slapp dem løs i hagen et par ganger, nå tør kattene ikke å komme inn. De blir bare jaget ut, ikke noe verre enn det. Begynner de å komme tilbake, så tar vi bare en ny runde med hundene ute i hagen. Ha kattene dine inne mens det pågår. Funker fint!
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #4 Skrevet 12. april 2014 Lån deg våpen med lyddemper (salongrifle er kraftig nok), og skyt den i mulm og mørke. Ja, det er ulovlig, men slike katter gjør bare skade. Anonymous poster hash: 83b54...4d5
Miss Indi Skrevet 17. april 2014 #5 Skrevet 17. april 2014 Hva kan jeg gjøre? Han jager, gir de juling og voldtar de stakkars jentene våre med det samme de våger seg ut. Han er en diger, lurvete hann som ser ut til å gå svært mye ute. Usikkert om han har et hjem, men han er en veldfødd, ganske kraftig type. Begge jentene våre er akkurat blitt et år og har vært kastrerte siden november. Dette startet for et par uker siden, og nå kan jeg ikke la dem gå ut. Hjelp!? Anonymous poster hash: d9201...92d En ukastrert hannkatt skal ikke gå løs. Det resulterer i masse hjemløse kattunger. Kontakt eier eller dyrebeskyttelsen. Han må kastreres eller holdes inne.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2014 #6 Skrevet 17. april 2014 Om det ikke fungerer å skremme bort katten ville jeg vurdert å få tak i en felle, fange den inn og rett og slett få den kastrert hos veterinær selv. Anonymous poster hash: 7bca2...c86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå