Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min skulle på en fest hvor det var jenter i overtall, noe som har plaget meg lenge. Jeg synes ikke at det er noe problem i seg selv at han fester, men når det er snakk om sykt mange single jenter som skal være med synes jeg det er ubehagelig rett og slett.

Dagen før festen så han at jeg var litt stille og spurte hva det var. Jeg fortalte hva som plagede meg. Han så meg rett inn i øynene og lovte å ikke dra. At han heller kunne dra neste uke istedenfor med kompisene sine. Jeg sa til han "ikke lek med meg", for han har gjort det flere ganger. Lovet meg ting, så går han bak ryggen min allikevel. Jeg hater rett og slett å bli lyvd til!

Samme dag som festen våknet jeg med dårlig samvittighet og hadde veldig lyst til å ringe og si ifra at det var greit om han dro. Men jeg måtte se om han kunne holde ord. Magefølelsen min sa at han kom til å dra. Og ja, jeg hadde rett. Han løy til meg mitt oppi trynet, IGJEN.

Hvordan skal jeg forholde meg til en kjæreste som HELE TIDEN lyver til meg oppi trynet uten å få dårlig samvittighet? Hva ville dere gjort?

Anonymous poster hash: 22034...6f3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Knullja han på fæsten?

Anonymous poster hash: e1753...ad6
AnonymBruker
Skrevet

Om han lyver deg opp i trynet gang på gang, hvorfor er du fortsatt sammen med han da? Selv hadde jeg dumpet en kjæreste som hadde løyet til meg gjentatte ganger.

Men så hadde jeg heller ikke latt meg diktere av hvem jeg skal henge sammen med. Uansett kjønn (er mann selv, og har mange jentevenner). Så en slik kjæreste hadde også røket. Men så har jeg ikke problemer med at kjæresten min henger med guttevenner heller. Såpass må man kunne stole på hverandre.

Anonymous poster hash: 66f7d...a0b
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Løgn er dealbreaker her. Slik feighet og egoisme kan jeg ikke leve med. Men jeg vil heller ikke at noen bestemmer hva jeg skal gjøre. Gjensidig respekt og forståelse er fint.

Anonymous poster hash: 3ee8d...ef9

• Liker 1
Skrevet

Dere var en dårlig match begge to.

• Liker 1
Gjest Violetta
Skrevet

Stoler du ikke på ham?

Jeg synes du stiller urimelige krav. Han må få bestemme selv om han vil gå på fest eller ikke.

Uten tillit er forholdet dømt til å mislykkes uansett.

AnonymBruker
Skrevet

Herregud da dame, nekte en mann å dra på fest fordi det er pene damer der? Jeeez.. Nekt han å dra på butikken også da, det kan nemlig være pene damer der også. Nei, lås han inne i kjelleren du så slipper du at han i det hele tatt ser noen andre enn deg!

Sjalu, det er det du er!

Anonymous poster hash: 3077a...ec8
  • Liker 5
Skrevet (endret)

Jeg hadde blitt forbannet om han løy til meg. Det han burde ha gjort var å si til deg "at jeg skjønner at det plager deg at jeg skal på den festen. Men at det er single jenter der har ingen ting å si. Det er deg jeg er sammen med, og du må bare stole på meg." Også kunne han ha reist.

Edit: Det virker som om at han lyver til deg fordi han vet at du er usikker.Da gjør han det slik for å beskytte deg. Tror han ihvertfall.Men det gjør nok mer skade. Han bør være ærlig, så får du takle at han gjør ting du ikke liker.

Endret av Crobern
  • Liker 1
Skrevet

Selv om det er flere jenter enn gutter der så kan det jo hende at de guttene som er der er kompiser han vil henge med? Syns det er litt kjipt hvis du nekter han å reise på en fest bare fordi det dessverre også skal noen jenter dit, og jeg tror egentlig du gjør deg selv en bjørnetjeneste ved å være så negativ i forkant når det ender opp med at han reiser likevel..

Gjest Linneah2013
Skrevet

Kjæresten min skulle på en fest hvor det var jenter i overtall, noe som har plaget meg lenge. Jeg synes ikke at det er noe problem i seg selv at han fester, men når det er snakk om sykt mange single jenter som skal være med synes jeg det er ubehagelig rett og slett.

Dagen før festen så han at jeg var litt stille og spurte hva det var. Jeg fortalte hva som plagede meg. Han så meg rett inn i øynene og lovte å ikke dra. At han heller kunne dra neste uke istedenfor med kompisene sine. Jeg sa til han "ikke lek med meg", for han har gjort det flere ganger. Lovet meg ting, så går han bak ryggen min allikevel. Jeg hater rett og slett å bli lyvd til!

Samme dag som festen våknet jeg med dårlig samvittighet og hadde veldig lyst til å ringe og si ifra at det var greit om han dro. Men jeg måtte se om han kunne holde ord. Magefølelsen min sa at han kom til å dra. Og ja, jeg hadde rett. Han løy til meg mitt oppi trynet, IGJEN.

Hvordan skal jeg forholde meg til en kjæreste som HELE TIDEN lyver til meg oppi trynet uten å få dårlig samvittighet? Hva ville dere gjort?

Du må spørre deg selv hvorfor du vil ha en kjæreste som lyver. Har du ikke respekt for deg selv, har ikke han det heller.

AnonymBruker
Skrevet

Det forholdet der er dødfødt. Jeg har vært i et lignende forhold og det gikk til helvete etter et par år, og det var et par år for mye. Har du respekt for deg selv, så kvitter du deg med han. Han har jo tydeligvis et enormt behov for å feste, er villig til å lyve om det og gud vet hva annet han lyver om da. Tror ikke han er klar for å være i et fast forhold. Dere lurer dere selv hvis dere tror at dette er noe særlig, dette er et dårlig forhold for begge parter. End it. Now.

Anonymous poster hash: d7a74...e46
Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Du er usikker, og han bryr seg overhodet ikke om følelsene dine. Ingen god match med andre ord. Må nok si som flere her, dette høres dødfødt ut.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er en tosk, han er en tosk. Sånn sett passer dere fint sammen.

Anonymous poster hash: 17a5a...3bd
Gjest BettyBoop
Skrevet

Egentlig er det ikke rart han juger. Hadde han sagt st han kom til å gå uansett hadde jo du flydd i flint som drt gale, grønne sjalusimonsteret.
Gjest chisandra
Skrevet

Du spør hvordan du skal forholde deg til en som hele tiden lyver.

Svar: Det skal du ikke. Du skal si fra at det finner du deg ikke i, for da kan du ikke være sammen med han.

Fortsetter det, så må du rett og slett gå fra han, hvis du da ikke vil leve i usikkerhet fremover.

Sånn. Problem løst!

AnonymBruker
Skrevet

Sjalusi er et annet ord for usikkerhet, dårlig selvfølelse og selvtillit, ikke akkurat de mest attraktive egenskapene. Om en mann vil være utro og er så usikker på forholdet, så vil han det uavhengig om du nekter han å dra på en fest (Hvem er man til å bestemme over friheten til et annet menneske?) Det du bør tenke er at det er hans tap om han er utro, det er deg han mister, ikke omvendt, og om han har lyst til å risikere det så la han. Et forhold er ikke noe å samle på dersom den ene parten er utro, og det er bra man finner det ut før eller siden, for da er det faktisk ikke så mye kjærlighet i bildet.

Det at han lyver er en uting. Han bør ha baller nok og respekt til å si det til deg som det er.

Anonymous poster hash: 142fc...641
  • Liker 2
Skrevet

Hverken sjalusi eller løgn er bra i et forhold, og en sterk kombinasjon av begge... Dere har mye å jobbe med, om dere vil ha et sunt forhold som skal vare.

At han ikke respekterer deg og i tillegg lyver gang på gang bør være en dealbreaker, men at du ikke stoler 100% på ham, er sjalu eller usikker på deg selv kan være triggeren for hans del å gjøre dette. Ingen av delene skal være greit i et forhold.

Har du tatt dette opp med ham, da?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...