AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #1 Skrevet 12. april 2014 Noe ble ødelagt. Det var ikke jeg, men det var min skyld. Hadde jeg tenkt meg om, vært mer forsiktig hadde det ikke skjedd... Samboeren min ble veldig sint! Forståelige det. Han sier han ikke er sint på meg, bare sint, og deppa, for at det ble ødelagt. Så han har vært i dårlig humør. Det er greit. Jeg har "listet" meg rundt, forsøkt å vært snill å dratt å handlet, gjordt husarbeid og gitt han brus og sjokolade. Men det har ikke vært noe fysisk kontakt. Det er som han ikke egentlig ikke vil være med meg. Setter seg i stolen i stedenfor i sofaen med meg, sier ikke hadet når han går ut, gir ikke noe kos eller nuss. Selv når ddet skjedde og jeg ble så lei meg at jeg sto å gråt hverken sa eller gjorde han noe... Blir dere/deres kjære sånn?Anonymous poster hash: e14d2...366
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #2 Skrevet 12. april 2014 Hva gjorde du? Anonymous poster hash: d57e5...03e 4
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #3 Skrevet 12. april 2014 For noe vrøl!! Skal vi klare å vite hva du mener når du forteller det slik? Anonymous poster hash: 65eda...0ad 4
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #4 Skrevet 12. april 2014 Vil ikke bli gjenkjent.Anonymous poster hash: e14d2...366
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #5 Skrevet 12. april 2014 Uforsiktig plassering av noe knuselig dyrt noe.. Som han var veldig glad i..Anonymous poster hash: e14d2...366
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #6 Skrevet 12. april 2014 Hadde du skrevet på en litt mer forståeligmåte skulle jeg ha svart deg!Anonymous poster hash: 7c1f6...58c
Gjest Fjotten Skrevet 12. april 2014 #7 Skrevet 12. april 2014 Det er ofte at kjæresten blir sur / irritert på meg og ikke vil ha fysisk kontakt. Jeg pleier som regel bare å dytte meg litt på henne og tvangskose, så blir hun glad etter hvert Tviler på det funker på de fleste gutter, da.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #8 Skrevet 12. april 2014 Gi han en uanmeldt BJ. Om det ikke er noe du har for vane å gjøre, så smelter han;) Anonymous poster hash: 05c6d...e68
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #9 Skrevet 12. april 2014 Gi han en uanmeldt BJ. Om det ikke er noe du har for vane å gjøre, så smelter han;) Anonymous poster hash: 05c6d...e68 Jada, se er løsningen i alle slags situasjoner! Anonymous poster hash: 7275d...04b 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #10 Skrevet 12. april 2014 Jada, se er løsningen i alle slags situasjoner! Anonymous poster hash: 7275d...04b *Sex" skulle det stå. Anonymous poster hash: 7275d...04b
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #11 Skrevet 12. april 2014 Noe ble ødelagt. Det var ikke jeg, men det var min skyld. Hadde jeg tenkt meg om, vært mer forsiktig hadde det ikke skjedd... Samboeren min ble veldig sint! Forståelige det. Han sier han ikke er sint på meg, bare sint, og deppa, for at det ble ødelagt. Så han har vært i dårlig humør. Det er greit. Jeg har "listet" meg rundt, forsøkt å vært snill å dratt å handlet, gjordt husarbeid og gitt han brus og sjokolade. Men det har ikke vært noe fysisk kontakt. Det er som han ikke egentlig ikke vil være med meg. Setter seg i stolen i stedenfor i sofaen med meg, sier ikke hadet når han går ut, gir ikke noe kos eller nuss. Selv når ddet skjedde og jeg ble så lei meg at jeg sto å gråt hverken sa eller gjorde han noe... Blir dere/deres kjære sånn?Anonymous poster hash: e14d2...366 Hva var det som skjedde? En voksen mann setter sikkert pris på brus og sjokolade som et middel til å blidgjøre. Anonymous poster hash: 7275d...04b
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #12 Skrevet 12. april 2014 Jeez, for et tåkete innlegg! Hva gjorde du? Utro? Drepte moren hans? Svidde middagen? Krasjet bilen hans? Umulig å gi deg råd uten å vite bakgrunnen.Anonymous poster hash: ae02c...dcd 3
QueenOfTheSidewalk Skrevet 12. april 2014 #13 Skrevet 12. april 2014 (endret) Ikke opplevd det. Endret 12. april 2014 av Evilposelos
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #14 Skrevet 12. april 2014 Jeez, for et tåkete innlegg! Hva gjorde du? Utro? Drepte moren hans? Svidde middagen? Krasjet bilen hans? Umulig å gi deg råd uten å vite bakgrunnen.Anonymous poster hash: ae02c...dcd Hun skriver jo det her ??! Uforsiktig plassering av noe knuselig dyrt noe.. Som han var veldig glad i.. Anonymous poster hash: e14d2...366Anonymous poster hash: d3794...0cb 2
Gjest rådyr Skrevet 12. april 2014 #15 Skrevet 12. april 2014 Skjedde det i går kveld eller har han vært slik i dagesvis? Eksen min knuste noe jeg var glad i (ikke veldig dyr ting, men uerstattelig). Jeg ble litt som kjæresten din noen minutter, men det var mest fordi han nektet på at han hadde gjort det.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #16 Skrevet 12. april 2014 2 dager. Når han ikke vil ha fysisk kontakt med meg blir det litt teit å skulle gi han en BJ... Anonymous poster hash: e14d2...366 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #17 Skrevet 12. april 2014 Måten denne tråden blir framvist på er som om TS nettopp har lært seg å skrive å lese! Du svarer, men med skikkelig forsiktighet. som om du er redd for å si for mye. Du er tross alt anonym, og da kan du utdype deg mer slik at man kan gi deg bedre råd. Paranoia level 1000 much?? Anonymous poster hash: 65eda...0ad
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #18 Skrevet 12. april 2014 Måten denne tråden blir framvist på er som om TS nettopp har lært seg å skrive å lese! Du svarer, men med skikkelig forsiktighet. som om du er redd for å si for mye. Du er tross alt anonym, og da kan du utdype deg mer slik at man kan gi deg bedre råd. Paranoia level 1000 much??Anonymous poster hash: 65eda...0ad Er folk i omgangskretsen her..Anonymous poster hash: e14d2...366
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #19 Skrevet 12. april 2014 Ja, da er det vel vanskelig å skrive anonymt?? Vi er mange her inne og min omgangskrets er her inne også. Men hvor vanskelig er det å endre på noen detaljer, men essensen i historien blir den samme?!? Dette blir bare for dumt og paranoid. Skulle tro du har gjort noe skikkelig alvorlig. Anonymous poster hash: 7c1f6...58c 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #20 Skrevet 12. april 2014 Er folk i omgangskretsen her..Anonymous poster hash: e14d2...366 For å svare deg: det er ok, selvsagt, å bli lei seg dersom noen ved et uhell knuser noe en er glad i. Å bli "furt" som en smårolling i mer enn noen timer vitner om et umodent hode og en selvsentrert holdning. Og, ts: hvorfor i h* tror du så dårlig om deg selv at du tror noen personer her i verden er nok verdt å få deg til å føle deg som en listende, uvelkommen hushjelp i eget hjem? Skaff hjelp for det der. Normal reaksjon er å sette han til veggs med en "du er pokkermeg voksen så se til å oppføre deg deretter"-holdning og så gjøre det klart at psykiske avstraffelser IKKE er noe du finner deg i. Oppfører han seg ikke i løpet av 10-15 min etter det ville jeg pakket tingene mine, klappet meg selv på skuldren av glede over å finne ut nå at han har psykopatiske trekk, og ruslet ut døren. Anonymous poster hash: d0c27...de6 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå