AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #1 Skrevet 11. april 2014 Hva hadde dere gjort om dere fant ut at kjæresten var utro for lenge siden når dere ikke var så seriøse, men har løyet om det hele tiden? Klarer man noen gang stole på den andre personen da? Anonymous poster hash: 4763e...f04
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #2 Skrevet 11. april 2014 Nei, jeg hadde ikke stolt på hamAnonymous poster hash: 2a9cc...2fd
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #3 Skrevet 11. april 2014 Så det er dømt til å mislykkes? Akkurat nå vet jeg ikke hva jeg gjør, er jo veldig lenge siden, men fortsatt. Vil jeg være med en såpass feig person? - TS Anonymous poster hash: 4763e...f04
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #4 Skrevet 11. april 2014 Så det er dømt til å mislykkes? Akkurat nå vet jeg ikke hva jeg gjør, er jo veldig lenge siden, men fortsatt. Vil jeg være med en såpass feig person? - TSAnonymous poster hash: 4763e...f04 Vel, hvis dette er noe som vil ødelegge forholdet må du først finne ut om du kan leve med det du nå vet. Hvis du fremdeles vil satse på forholdet må dere snakke ut, hvis dere ikke klarer det vil jeg råde deg til å gi parterapi en sjanse. Uansett utfall av det, vil dere iallefall ha forsøkt:) Lykke til!Anonymous poster hash: 2a9cc...2fd
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #5 Skrevet 11. april 2014 Jeg hadde ikke stolt på han. For alt du vet kan det hende han tenker på hva som kunne ha blitt med hun andre. Hva om hun plutselig skulle dukke opp i livet hans igjen? Da er det lett å falle for fristelsen. Om han hadde satset 110% på forholdet med deg, så burde han jo vært ærlig fra starten av. Og spesielt ikke prøvd å skjule det senere. Det at folk prøver å holde ting skjult betyr som regler ugler i mosen. Anonymous poster hash: b8440...f9c 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #6 Skrevet 11. april 2014 De har holdt på før og tror ikke han likte henne såpass godt som han elsker meg. Jeg kan leve med tanken på at han har ligget med henne, men kan jeg leve med å kanskje ikke stole 100% på han igjen? Det vet jeg ikke.. Akkurat nå har vi pause Anonymous poster hash: 4763e...f04
Gjest Tris Skrevet 11. april 2014 #7 Skrevet 11. april 2014 Jeg kunne ikke levd med det. Såpass streng er jeg nødt til å være fordi jeg gir av hele meg når jeg først åpner opp. Så du må nesten finne ut hvor dine grenser går, hva din magefølelse sier.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #8 Skrevet 11. april 2014 Har han noen kontakt med henne nå? Jeg hadde ikke godtatt at han fortsatte med det, i så fall. Han må vise at han vil satse på deg, prøve å vinne tilbake litt tillit De har holdt på før og tror ikke han likte henne såpass godt som han elsker meg. Jeg kan leve med tanken på at han har ligget med henne, men kan jeg leve med å kanskje ikke stole 100% på han igjen? Det vet jeg ikke.. Akkurat nå har vi pauseAnonymous poster hash: 4763e...f04 Anonymous poster hash: 2a9cc...2fd
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #9 Skrevet 11. april 2014 Vet ikke om jeg tør å gå så mye mer innpå det her. Redd for å bli kjent igjen. Hvis noen lurer osv funker PM Er jo mye mer som ligger bak enn bare dette. Anonymous poster hash: 4763e...f04
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #10 Skrevet 11. april 2014 Vet ikke om jeg tør å gå så mye mer innpå det her. Redd for å bli kjent igjen. Hvis noen lurer osv funker PM Er jo mye mer som ligger bak enn bare dette.Anonymous poster hash: 4763e...f04 Forstår det:) Gi det litt tid, så finner du nok ut hva du skal gjøre Anonymous poster hash: 2a9cc...2fd
Gjest alegria Skrevet 11. april 2014 #11 Skrevet 11. april 2014 Jeg lurer på hva du mener med ikke så seriøse jeg, TS. Om dere ikke var i et forhold var vel ikke vedkommende utro? Om dere derimot var i et forhold, hadde jeg sagt ha det bra på flekken
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #12 Skrevet 11. april 2014 Vi holdt på, poenget er ikke det at han hadde sex med hun, men at han har løyet om det hele tiden selvom jeg har gitt han ekstremt mange sjanser til å fortelle. Anonymous poster hash: 4763e...f04
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #13 Skrevet 11. april 2014 Jeg tror ikke det har så mye å si. Han har vel løyet fordi han tenkte det var best du ikke visste det. Han ville ikke "tilsmusse" ditt bilde av den første tiden deres, selv om dere egentlig ikke var blitt seriøse. Men tror nok jeg hadde sagt noe om jeg var deg. At det får meg til å ikke føle meg så spesiell for han når han var villig til å ha sex med en annen når har var i ferd med å bli kjent med meg. Så la han gjerne lide litt. Anonymous poster hash: ec264...ce8 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #14 Skrevet 11. april 2014 Det var vel også det at han ikke ville fucke å og var redd vi aldri skulle skje hvis han sa det. Men han har latt meg gå gjennom så forbanna mye ved å ikke si noe. Alt jeg tenker er jo ''hva annet har han gjort?'' selvom han sier thats it. Lide får han nok, vi har pause og jeg har russetid rundt hjørnet. Sitte hjemme hver dag og lurer på hva jeg gjør og med hvem er vel tortur nok syns da jeg. Men nå er jo pausen mest fordi jeg bare ikke vet hva jeg skal gjøre og vil ikke ta noe forhastet beslutning og si vi er ferdig for alltid. Nå få jeg jo også sett hvordan det blir uten han. Anonymous poster hash: 4763e...f04
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #15 Skrevet 11. april 2014 fucke opp* Anonymous poster hash: 4763e...f04
Gjest snoopy_93 Skrevet 12. april 2014 #16 Skrevet 12. april 2014 Kjæresten min var utro i starten av forholdet. Fikk aldri ro i magen etter at jenta fortalte meg det. Spurte han om det var sant gjevnelig - han nektet helt til tre år etterpå og han forsnakket seg. Ble sur og irritert på han fordi han løy til meg i nesten tre år. Jeg stoler på han etter et par samtaler hvor jeg ytrer at jeg gir faen i hvem han snakker med så lenge han ikke lyver om det. "Utroskap er ikke bare kryssing og berøringer. Hvis du må slette meldinger for at din partner ikke skal se de - er du allerede der."
Gjest Fjotten Skrevet 12. april 2014 #17 Skrevet 12. april 2014 Kommer jo an på hvor seriøst og tidlig det var. Dama var utro etter en stund, men jeg fant det ut med en gang, da. Har vært vanskelig å komme over det. Russetiden er nok den tiden der mest forhold går mot slutten. Vet om mange som var utro i løpet av den tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå