AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #1 Skrevet 11. april 2014 Jeg bestilte meg en time for å fylle 0,5 ml i leppene mine, fordi jeg alltid har hatt komplekser for dem og sliter med tørre lepper.. kjæresten min reagerte ENOROMT og snakket til og med med vennene mine om det før jeg fikk fortalt dem det selv. Jeg hadde ikke sagt noe til han, for syntes ikke det var noe big deal. Jeg gjorde det når jeg ikke var hjemme (ferie, uten han) .. er det virkelig noe og reagere så jævelig på? hadde skjønt det om jeg tok en silikonoprasjon. Anonymous poster hash: cf709...f09
Gjest ompalompa24 Skrevet 11. april 2014 #2 Skrevet 11. april 2014 ikke noe å reagere på spør du meg. kanskje det bare var en dårlig reaksjon? virkelig ikke noe å bli sur for i det lange løp.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #3 Skrevet 11. april 2014 Jeg forstår kjæresten din, faktisk. Tingen med kosmetiske inngrep er at man ofte hever grensen etterhvert som man blir vant med større lepper. Derfor ser man så mange "duckfaces". De har mistet evnen til å se at nok er nok. Er nok derfor kjæresten din reagerte. Anonymous poster hash: 6824e...6ee 9
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #4 Skrevet 11. april 2014 Jeg har også gjort det for noen år siden. Men jeg fortalte det ikke til noen, og ingen kommenterte det, så jeg skjønte at ingen så det. Selv synes jeg også at det ble veldig liten effekt av det. Jeg har middels fyldige lepper fra før, men ønsket enda fyldigere overleppe. Anonymous poster hash: 4c655...09d
plix Skrevet 11. april 2014 #5 Skrevet 11. april 2014 Vel, jeg skjønner han reagerer. Hvorfor tok du ikke dette opp som tema i forkant? Så slapp han å finne ut av det på den måten. Det er jo kjæresten din! Inngrep i utseendet av den typen, permanent eller ei, ville jeg absolutt informert og snakket med typen om. Jeg ser ikke på dette som i samme kategori som en frisørtime, akkurat.. 10
Gjest ompalompa24 Skrevet 11. april 2014 #6 Skrevet 11. april 2014 (endret) 0.5 ml restylane er jo praktisk talt ingenting. var nettopp med en venninne som tok det dobbelte, og hun kunne ikke se forskjell engang (ikke noen andre heller for den saks skyld). det går ut igjen etter 2-3 mnder første gangen uansett. Så er ikke akkurat veldig permanent heller. Endret 11. april 2014 av ompalompa24
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #7 Skrevet 11. april 2014 Jeg tenkte ikke på det som noe større enn at jeg f.eks. dro og la gelenegler eller klippet håret uten at han visste om det. Man kunne nesten ikke se det hos meg heller, var bare en bitteliten forskjell. Han påstod at han merket det når han kysset meg, noe jeg tviler på. Anonymous poster hash: cf709...f09
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #8 Skrevet 11. april 2014 Vel, jeg skjønner han reagerer. Hvorfor tok du ikke dette opp som tema i forkant? Så slapp han å finne ut av det på den måten. Det er jo kjæresten din! Inngrep i utseendet av den typen, permanent eller ei, ville jeg absolutt informert og snakket med typen om. Jeg ser ikke på dette som i samme kategori som en frisørtime, akkurat.. Fordi vi hadde det litt "stritt". Anonymous poster hash: cf709...f09
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #9 Skrevet 11. april 2014 Huff, det er for ille at vi alle blir påvirket av bloggere ol. At det skal bli normalt å ønske seg duckface, orange brunfarge, plastbryster, botox. Det seneste er visst å ønske seg innlegg i baken, så man ser ut som en hottentott..Anonymous poster hash: 6824e...6ee 7
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #10 Skrevet 11. april 2014 Huff, det er for ille at vi alle blir påvirket av bloggere ol. At det skal bli normalt å ønske seg duckface, orange brunfarge, plastbryster, botox. Det seneste er visst å ønske seg innlegg i baken, så man ser ut som en hottentott..Anonymous poster hash: 6824e...6ee Jeg har ikke ønsket meg duckface og oransje brunfarge??? Anonymous poster hash: cf709...f09
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #11 Skrevet 11. april 2014 Jeg har ikke ønsket meg duckface og oransje brunfarge???Anonymous poster hash: cf709...f09 Men hvorfor tror du vi får komplekser? Hvordan oppstår de? Jeg snakket generelt om hva jenter ønsker seg. Smale lepper er ikke stygt, synes jeg. Blir bare litt oppgitt av hvor mye vi jenter skal skamme oss, eller få komplekser over noe som sikkert ser helt ok ut Anonymous poster hash: 6824e...6ee 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #12 Skrevet 11. april 2014 Jeg bestilte meg en time for å fylle 0,5 ml i leppene mine, fordi jeg alltid har hatt komplekser for dem og sliter med tørre lepper.. kjæresten min reagerte ENOROMT og snakket til og med med vennene mine om det før jeg fikk fortalt dem det selv. Jeg hadde ikke sagt noe til han, for syntes ikke det var noe big deal. Jeg gjorde det når jeg ikke var hjemme (ferie, uten han) .. er det virkelig noe og reagere så jævelig på? hadde skjønt det om jeg tok en silikonoprasjon. Anonymous poster hash: cf709...f09 Restylane hjelper vel ikke mot tørre lepper?? Tror mannen min hadde blitt sjokka hvis jeg hadde vært på ferie og kom hjem med duckfacelepper... Anonymous poster hash: 8f126...936 6
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #13 Skrevet 11. april 2014 Jeg har 1 ml i leppene. Synes nesten ikke en gang. Fatter ikke hvorfor kjæresten reagerer slik. Anonymous poster hash: 61120...397
Cathrine88 Skrevet 11. april 2014 #14 Skrevet 11. april 2014 Han påstod at han merket det når han kysset meg, noe jeg tviler på. Jo, det kan merkes. Det kjennes ut som en fast kant som flytter på seg. 10
cocoon Skrevet 11. april 2014 #15 Skrevet 11. april 2014 Syns det var unødvendig av han å snakke om det til andre, det er jo ikke noe man vil at alle skal vite? Og det burde han ha respekt for. Samtidig så kan jeg skjønne at han reagerte hvis du ikke hadde fortalt han om det på forhånd, men det burde han jo ta opp med deg isteden for å fortelle det til alle andre...
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #16 Skrevet 11. april 2014 Men hvorfor tror du vi får komplekser? Hvordan oppstår de? Jeg snakket generelt om hva jenter ønsker seg. Smale lepper er ikke stygt, synes jeg. Blir bare litt oppgitt av hvor mye vi jenter skal skamme oss, eller få komplekser over noe som sikkert ser helt ok utAnonymous poster hash: 6824e...6ee Jeg ble mobbet for leppene mine. Derfor har jeg det. Anonymous poster hash: cf709...f09 2
Lady Skrevet 11. april 2014 #17 Skrevet 11. april 2014 Jeg personlig synes ikke det er noe å reagere med sinne for. Jeg kunne fint tatt restylane i leppene, uten å informere andre om det. 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #18 Skrevet 11. april 2014 Restylane hjelper vel ikke mot tørre lepper?? Tror mannen min hadde blitt sjokka hvis jeg hadde vært på ferie og kom hjem med duckfacelepper... Anonymous poster hash: 8f126...936 Jo, det gjør det. Det er fuktighet i det, har ikke hatt tørre lepper i mens jeg har hatt det i det hele tatt. Og jeg er en SLITER mye med det og må få kremer av leger osv. Jeg fikk IKKE duckfacelepper.. OMG Anonymous poster hash: cf709...f09
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #19 Skrevet 11. april 2014 Jo, det kan merkes. Det kjennes ut som en fast kant som flytter på seg. Så man merker det på seg selv? Jeg vil ha større lepper Anonymous poster hash: c9e17...7f2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #20 Skrevet 11. april 2014 Jeg ble mobbet for leppene mine. Derfor har jeg det.Anonymous poster hash: cf709...f09 Men da er det mobberne det er noe galt med. Håper du forstår det og ikke lar mobberne vinne. Du er fin som du er! Det synes typen din og Anonymous poster hash: 6824e...6ee 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå