Gå til innhold

smulestøvsuger (håndstøvsuger) funker det??


mocci

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har planer om å kjøpe smulestøvsuger.

Suger de bra?? og hvilke merker er best??

Hvilke erfaringer har dere??

takker for svar :)

Hilsen Mocci

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Jeg har en fra Black & Decker, men jeg er ikke helt fornøyd...hadde tenkt til å bruke den til å suge opp bøss og div. på kjøkkenet og foran peisen. Den fungerer bra til smuler og litt større partikler, men askerester/støv blåser den like fort ut som den suger det inn.

Mulig det går an å skaffe et filter eller no'. Har ikke undersøkt det.

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dumme med smulesugere (den jeg har ihvertfall), er at det kommer så mye luft ut på siden at det jeg skal suge opp blåser avgårde. :o Det går bra om jeg holder hendene på sidene, men det er jo litt tungvindt da. :( Har en Wilfa smulesuger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VELDIG viktig å ikke kjøpe de billigste. Jeg har en sånn, og man må nesten dytte støvet inn i den...

Bruk noen kroner på en som er litt sterk.

For all del, ikke kjøp den sorten med stor rund tut, men en som er smal i munnstykket. Min er smal, og man får den ikke inn i sprekker eller under kjøkkenskapet, noe som er relativt teit siden det var det den skulle brukes til... :roll:

Ja, ja, for 200kr kan man vel ikke vente mer, men jeg skjønner fortsatt ikke hvilken designer som er så hinsides rasjonell tankegang at han ikke skjønner at en smulestøvsuger bør kunne komme til i en sprekk...Kanskje han bor hjemme hos moren sin og tror st alle smulene forsvinner av seg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Euronics har en kjekk sak som går på strøm. Har prøvd flere, en de fleste bråker mer enn hva de jobber.

Den nye fra euronics er jeg fornøyd med. Unnværlig i huset. Særlig på kjøkken. Dumt å måtte ta frem sentralstøvsuger for småting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj.. Kom på at vi har en slik. Mannen hadde den fra før vi flyttet sammen. Har bodd i sammen i to år nå, tror jeg har brukt den kanskje tre ganger... Den står borterst i gangen ved trappa opp til loftet, er jo aldri der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Hadde en slik. Husker ikke merke. Den kostet langt mer kr 200. Bare tull, syns ikke den virket så den gikk i søpla.

Trenger man en slik kan man liksågodt ha en vanlig støvsuger liggende klar uten munnstykke (?) på kjøkkenet. Da blir smulene garantert borte :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en lilla og sandfarga en fra Black&Decker.

Er fornøyd med den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en for mange år siden av merket Hoover. Den var knall god. Endte med at jeg brukte den over alt. Jeg hadde den med på helgeturer i båten, og gikk over gangen med den hver kveld. Den ble brukt opp etter 2-3 år, men var vel verdt de pengene (400-500,-). Jeg syns det var så greit å bare ta den ut av skapet, istedenfor å dra fram hele støvsugeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...