AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #1 Skrevet 11. april 2014 Hei, dette er ikke ment som en skryte tråd! Men skyldes heller kanskje dårlig selvtillit selv om jeg egentlig ikke burde ha det, burde kanskje ikke ha sagt dette heller da jeg ikke vil få sympati tilbakemeldinger og det hjelper ikke noe særlig mer på selvtilliten selv om andre sier jeg er pen. Jobber i en butikk, og jeg får egentlig når jeg tenker over det MANGE kommentarer/komplimenter. Alt fra dårlige sjekketriks som "unnskyld, er det noe mer?" "Nei, jeg måtte bare hvile øynene på noe fint" til folk som spør etter både navn, adresse og alder? Merker også ofte at kunder har veldig lyst til å små prate med meg på jobb. Dette er ikke de smell vakre mannfolka det er snakk om, men heller de som ikke er helt inn gamet.. De gutta som jeg ser på som over mitt nivå smiler kanskje litt ekstra med er lite glimt i øyet, mens de som er under mitt nivå ofte kommer med sikkel og et stort ekkelt glis! Jeg synes nå jeg er ganske pen, men ikke like pen som disse kjendisene i verdens klasse, men i hvert fall, pen og pene trekk. Eller et annet spørsmål; hva slags bilde gir dette dere av meg? Stygg, normal, pen, over gjennomsnittet pen, you name it?Anonymous poster hash: dadde...5ac
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #2 Skrevet 11. april 2014 Ingen anelse, har ikke sett bilde. Hva slags oppmerksomhet man får er ikke bare avhengig av utseende, men bekledning, fremtreden, miljøet man arbeider/vanker i, disse mennenes standarder samt en porsjon tilfeldigheter. Anonymous poster hash: a0f84...8c0
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #3 Skrevet 11. april 2014 Dette blir jo for dumt, ts. Du forteller oss at du utelukkende får komplimenter fra menn og så spør du på kg hva slags bilde dette gir av deg?? Lord! Nei det sier vel neppe at du er frastøtende, tror du? Til alt overmål sier du at du selv er pen? Oi, det ble dumt.. Uansett; kan du ikke bare slå deg til ro med at det er hyggelig med komplimenter og slutte å henge deg mer opp i det? Jeg har selv vært i samme situasjon. Jeg ble sjekket opp hele tiden (da jeg var tidlig i 20-årene og faktisk var ute i verden, før barn og 120 % jobb;)), av butikkansatte, medstudenter, på treningssenteret, på gata, på byen, på kafe, på jobb.. Det var hyggelig, jeg fikk en high hver gang. Spesielt fordi jeg ble mobbet for utseendet som barn. Da var det deilig å merke at menn syntes jeg var vakker, hvilket hadde vært mitt største ønske som barn. Virker som du er forferdelig usikker selv, når du må fortelle her inne at du får komplimenter, synes du er pen og urer på hva vi tenker om det... Du er sikkert ei pen jente, og det burde du vel klare å konstatere selv ut fra tilbakemeldingene du får? Anonymous poster hash: b0775...da0
Gjest tsejG Skrevet 11. april 2014 #4 Skrevet 11. april 2014 zzzzzzzzzzzzzz.....z-n-o-r-k........................................................................................... Kjenner jeg må ha meg en l-a-n-g pause fra KG nåh................................................. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå