Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sammen med en mann i ett år. Etter tidligere "tabber" vil jeg så gjerne at alt skal stemme nå, men det gjør det ikke for meg. Vi har det helt fantastisk sammen, koser oss, ler og har samme humor, er veldig forelsket begge to. Men..en del ting plager meg. Han er fast bestemt på å ikke få flere barn, vi har begge barn fra tidligere forhold, jeg er usikker.

Han har noen interesser og egne behov hvor han ikke klarer å ta hensyn til meg uansett hvor mye vi snakker om det, og dette VET jeg er noe som vil plage meg i årene fremover.

Jeg stoler ikke 100 % på han. Etter å vært i et tidligere forhold hvor mannen gikk bak ryggen min gang på gang var det bare helt fantastisk å ikke føle denne redselen da jeg ble sammen med min nye kjæreste. Men nå har følelsen kommet tilbake, pga. noe han har gjort. Det er nesten så det er bedre å være alene enn å gå rundt med en klump i magen fordi en ikke stoler på kjæresten.

Men dette er så VANSKELIG. Hvis jeg skal være fornuftig så bryter jeg nå og ikke haler det ut slik som jeg har gjort før, for innerst inne så tror jeg nok at vi ikke vil komme til å ha en fin fremtid sammen, våre ønsker er så forskjellige på noen områder. Men vi har det såååå fint og lidenskapelig sammen. Noen som har noen råd? hvordan klare å høre på fornuften fremfor hjertet? :-(

Anonymous poster hash: 4f761...9be
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Minn deg selv på at det i det lange løp er lurer å ta de gode avgjørelsene. Du gjør deg selv en skikkelig bjørnetjeneste ved å hale det ut.

Anonymous poster hash: a31d4...7f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...