Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtt en kjekk fyr jeg har utviklet følelser for. Han er 5 år yngre enn meg. Han er i full jobb og ansvarsfull, men..i begynnelsen av 20 årene.

Så har vi typen. Forholdet har vært turbulent og preget av utroskap, avstand og en del stygg drittslenging. Han har barn og ikke god økonomi.

Uansett har forholdet med typen blitt veldig stabilt, det har vært bra det siste året. Han er min beste venn, sexen er utrolig bra, han er min svakhet og har vært der for meg i tykt ig tynt de siste 3 årene.

Jeg vet at typen har gjort utrolig sårendw ting. Det sitter ved fortsatt. Noe som gjør at jeg av og til ønsker meg en annen. Spm. Er om gresset blir grønnere? Jeg tror jeg elsker typen. Redd jeg angrer, redd for å såre typen alt for ille...hva gjør jeg

Jeg er snart 30.

Anonymous poster hash: 83ca8...913

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tar stilling til om du ønsker samlivet med han du har - uavhengig om hva du føler for din yngre flamme.

Slike følelser dukker ofte opp når en ikke har det tipp topp på hjemmefronten, og er for meg en slags temperaturmåler på hvordan ditt nåværende forhold er.

Og som du nevner selv : det er ikke optimalt.

Men ikke røm fra det og inn i noe annet.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du føler at forholdet til typen er sunt og gjør deg glad og lykkelig så skal du bli. Hvis forholdet gjør deg deprimert og nedfor men du er redd for å dra fordi du ikke vet hva denne andre gutten kan tilby, så skal du dra. Det kan være at du vil bli hos typen din fordi det føles trygt og "kjent". Det høres ut som om dere har hatt litt vanskelige ting mellom dere. Hvis dere er over det og du føler at forholdet er sterkere enn det var før, hvis du føler at du kan tilbringe livet med denne mannen, ja så er det verdt å satse på! :)

Anonymous poster hash: cbe47...f76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...