AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #1 Skrevet 11. april 2014 Satt meg ned å tenkte på at nå er det faktisk påskeferie (ihvertfall for meg), og siden jeg ikke har spist godteri siden starten av februar skal det bli deilig å endelig "slippe seg litt løs", selvom det fortsatt er en ukestid til man skal finne påskeegget. Jeg craver salt lakris og melkesjokolade!! Hva håper dere på å få i påskeegget i år? Anonymous poster hash: 6e96b...be1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #2 Skrevet 11. april 2014 Kjøper mitt eget påskeegg, så det fylles med god sjokolade, frukt, noe god drikke osv (og eventuelt litt bakeverk ) Anonymous poster hash: 96559...eac
Purple Basil Skrevet 11. april 2014 #3 Skrevet 11. april 2014 Freia sjokoladeappelsin. Den er ikke bra for meg, men jeg vil ha den uansett.
Gjest Mary Quant Skrevet 11. april 2014 #4 Skrevet 11. april 2014 Kjøper mitt eget påskeegg, så det fylles med god sjokolade, frukt, noe god drikke osv (og eventuelt litt bakeverk ) Anonymous poster hash: 96559...eac Det må være litt av et påskeegg 4
Linkas Skrevet 11. april 2014 #5 Skrevet 11. april 2014 Ønsker meg ett påskeegg med litt motivasjon og ett realt spark bak.. (kan gjerne være litt godt oppi der også... ) 1
Gjest The girl next door Skrevet 12. april 2014 #7 Skrevet 12. april 2014 Anton Berg sjokoladeegg Og den skilpadda med kjempesøtt kliss inni. Den er altfor søt, men hører liksom påsken til. Kolibriegg. Stusser alltid over navnet da det egget er større enn en kolibri. 😝
Hecubaa Skrevet 12. april 2014 #8 Skrevet 12. april 2014 Jeg får alltid påskeegg med smågodt og femukers lotto av mamma og pappa
Tøytigern Skrevet 12. april 2014 #9 Skrevet 12. april 2014 Anton Berg sjokoladeegg Og den skilpadda med kjempesøtt kliss inni. Den er altfor søt, men hører liksom påsken til. Kolibriegg. Stusser alltid over navnet da det egget er større enn en kolibri. Skilpadde?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå