Gå til innhold

Ønske seg innskudd på bsu i gave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker dere at det kan være et greit gaveønske?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tekola
Skrevet

Vi ønsket oss penger til "fremtiden" og fikk en del, så jeg synes absolutt ikke det er så dumt! Er jo en del som ønsker seg biddrag til bryllupsreise også.

Men så har du jo alltid noen som mener at man ikke kan ønske seg penger, da. Men er det ingen som blir fornærmet, så har du gjort noe feil i bryllupet ditt ;)

Gjest Solstråla88
Skrevet

Synes det var lurt! Vi også ønsket oss penger, til oppussing og nye møbler. Ble ingen sure miner hos oss. Vi hadde også en ønskeliste hos Tilbords, med så og si alle prisklasser

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er helt greit å ønske seg penger så lenge man har en normal ønskeliste i tillegg. Det er de som kun ønsker seg penger jeg reagerer på.

Anonymous poster hash: a8038...9aa
Skrevet

Vi ønsker oss penger til en stor reise :)

AnonymBruker
Skrevet

Drite i hele bryllupet og spare pengene?

Anonymous poster hash: fc1a5...299

Skrevet

Såklart er det greit! Nyttig også.

Skrevet

Godt poeng.

Skrevet

Har lyst å gifte meg selv om vi ønsker oss penger :) har bare ikke lyst på masse av det vi har fra før ;)

AnonymBruker
Skrevet

Fordele pengene på to bsukontoer? I tilfelle skillsmisse...

Syns ikke det er greit med pengeønsker.

Har gitt flere ganger. Var et bryllup jeg ikke fikk vært i,men på besøk etterpå.

Jeg spurte hva de fikk av tante og onkel xxx. Var vel penger,men vi husker ikke hvor mye. Hva fikk dere av xx..søster og svoger. Fikk penger...hvor mye fikk dere da? Husker ikke

Anonymous poster hash: e3322...392
Skrevet

Ja det var jo det da :P

Vi vil jo feire kjærligheten da :)

Skrevet

Ja det var jo det da :P

Vi vil jo feire kjærligheten da :)

Du vil ha i pose og sekk, er vel mer sant.

Skrevet

Du vil ha i pose og sekk, er vel mer sant.

Ja eventuelt :)

Men hva er galt med å ønske seg både bryllup og gave? Skjønner at noen ikke vil gi oss innskudd, det er jo opp til hver enkelt. Har nok en tante som er som deg gjest, men det gjør ingen ting, tror nok jeg får noe fint av henne likevel.

Skrevet

Ja eventuelt :)

Men hva er galt med å ønske seg både bryllup og gave? Skjønner at noen ikke vil gi oss innskudd, det er jo opp til hver enkelt. Har nok en tante som er som deg gjest, men det gjør ingen ting, tror nok jeg får noe fint av henne likevel.

Bra det da.

Skrevet

Bra det da.

Japp :)

Skrevet

Syns det høres ut som en kjempefin idé. Det er jo opp til hver enkelt hva de velger å gi i gave :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Husk maksgrensen på BSU.

Anonymous poster hash: fcf84...d9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...