AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #1 Skrevet 11. april 2014 Hun er samboer med en førskolelærer, mens hun selv har bra utdannelse og middels god lønn. Nå er de på boligjakt, han etter en leilighet på østkanten som de har råd til. Hun vil ha villa på Oslo vest. Prisene på husene hun ser etter ligger fra 10 millioner og oppover, mens de har kun råd til en leilighet på rundt 4millioner. En gang har hun lagt inn bud på ett hus som har ligget ute til salgs for lenge, 6millioner under takst i håp om at selger vil selge henne huset. Dette er bare ett eksempel av mange. Når de reiser på tur til utlandet, insisterer hun på å reise med den øvre klassen som hun fint kaller det. Bo på de dyreste hotellene og bli behandlet som kongelig. Hun har en barnslig tilnærming på ulike situasjoner og blir veldig skuffet og lei seg når det ikke går hennes vei. Som da hun la inn skambud på en 10 millioners villa. Jeg har alltid vært en gledesdreper i hennes øyne for jeg ser realiteten der hun drømmer/fantaserer og lar henne høre det. Hun er glad i samboeren, men flørter med eldre menn med tykkere lommebok. Nå har jeg holdt meg unna henne, til hun forhåpentligvis innser at hun må komme seg ned på jorda. Flere i samme situasjon?Anonymous poster hash: 38212...dcd
Cathrine88 Skrevet 11. april 2014 #2 Skrevet 11. april 2014 Hvorfor bryr du deg? Har det noen innvirkning på ditt liv? 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #3 Skrevet 11. april 2014 Hvorfor bryr du deg? Har det noen innvirkning på ditt liv? Fordi det er meg hun går til når ting ikke går hennes vei. Da er hun langt nede.Anonymous poster hash: 38212...dcd
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #4 Skrevet 11. april 2014 La folk styre for seg selv... Anonymous poster hash: 651f6...85c
Gjest BettyBoop Skrevet 11. april 2014 #5 Skrevet 11. april 2014 La folk styre for seg selv... Anonymous poster hash: 651f6...85c Er normalt å bry seg om og bekymre seg over en venninne, vel. 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #6 Skrevet 11. april 2014 Denne tråden er et vrak. Anonymous poster hash: ee983...f7f
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2014 #7 Skrevet 11. april 2014 Fordi det er meg hun går til når ting ikke går hennes vei. Da er hun langt nede.Anonymous poster hash: 38212...dcd Kan du ikke bare si til henne at du ikke gidder å høre på utopialivet hun ønsker seg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå