Gå til innhold

Og der endte vi ufrivillig opp med grått hår ja...!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da endte jeg opp med enda et mislykket frisørbesøk. Problemet er bare at jeg ikke klarer alltid å se det med en gang, det går ikke opp for meg før senere når jeg er hjemme hvor gale det er.

Jeg holder på å vokse ut min naturlige og veldig mørk blonde kommunefarge. Håret som er utvokst var bleket og farget blondt, og jeg spurte om de ikke lik så godt kunne lage en ombre overgang, siden det ikke ville bli prikk likt uansett. Så kunne jeg få prøve den hårstilen også mens jeg var i overgangsfasen.

For det første så får ikke lærlingen med seg dette med ombre, eller evt glemmer seg av en eller annen grunn, så hun tar alt håret i samme farge. Det blir påpekt av sjefen, og prøvd å rette opp i (tror jeg ihvertfall), men da korrigeringen er ferdig og vi er tilbake ved speilet er det ikke noe å se til ombre. Jeg tenker at jaja, det er vel ikke så farlig, litt kjedelig, men ikke noe å gjøre noe med. Regner med man da må bleke det igjen, og det blir jo bare styr oppå alt det andre, vil ikke ødelegge tuppene helt heller.

Så når det er tørket er det fin overgang, men, og dette går ikke opp for meg i sin helhet før jeg er hjemme, jeg er rett og slett grå. Veldig grå. Det er som å se et fremtidsbilde av meg selv om 30 år nå¨r jeg ser i speilet, så gale at jeg kvepper. Og siden jeg er mørk kald blond, så er nederste delen av håret mørkegrå, om det enn hadde vært lysegrå kunne det jo passert som motehårfarge, men sånn som det er nå føler jeg nesten ikke for å gå ut.

Samtidig føler jeg ikke at jeg kan klage, for det er veldig veldig nær opp til min egen farge, men likevel er den lille toneforskjellen nok til at det ikke ser ut. Håper det kanskje ordner seg med vask. Noen frisører eller andre som har peiling. Bør jeg gå tilbake og be de rette det? Er det noe jeg kan gjøre selv, eller skal jeg bare glemme det...

Hilsen ufrivillig gråhåret.. :(

Anonymous poster hash: c8f90...8ae
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seriøse frisører retter opp igjen dersom kunden er veldig misfornøyd. Men da bør du klage så snart som mulig.

AnonymBruker
Skrevet

Bare gå å klag du, vær høflig og konsekvent, og så går det stort sett i orden:) Har ingen negative erfaringer med å gå tilbake å klage på hverken farging eller klipp:)

Anonymous poster hash: 75fab...810

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...