Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal starte på noe som heter Podium gjennom NAV om et par uker og vil da få en fast intekt i noen måneder som vil ende med å få en jobb.(det er forskjellige kurs bla. jobbsøkekurs hvor jeg får veiledning om å skrive jobbsøknader og CV og hvordan det er å være på et jobbintervju) Har også ca. 3600,- i bøstøtte. Vil det gå greit å søke om mastercard eller regnes dette ikke som en inntekt? Vil det syntes på en evt. kredittskjekk at jeg har denne inntekten når jeg søker?

Anonymous poster hash: 7325a...47f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som vet??

Skrevet

Det som kommer på kredittsjekken er inntekten du har hatt de tre foregående år.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal starte på noe som heter Podium gjennom NAV om et par uker og vil da få en fast intekt i noen måneder som vil ende med å få en jobb.(det er forskjellige kurs bla. jobbsøkekurs hvor jeg får veiledning om å skrive jobbsøknader og CV og hvordan det er å være på et jobbintervju) Har også ca. 3600,- i bøstøtte. Vil det gå greit å søke om mastercard eller regnes dette ikke som en inntekt? Vil det syntes på en evt. kredittskjekk at jeg har denne inntekten når jeg søker?

Mastercard foretar en vanlig kredittsjekk, og det som de sjekker er din inntekt/formue de tre siste år. De tallene de bruker, er de som kommer på skatteoppgjøret, så for å finne disse tallene må du ta en titt på skatteoppgjøret ditt for de tre siste årene.

Anonymous poster hash: 3c27c...0e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...