AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #1 Skrevet 11. april 2014 Jeg skal starte på noe som heter Podium gjennom NAV om et par uker og vil da få en fast intekt i noen måneder som vil ende med å få en jobb.(det er forskjellige kurs bla. jobbsøkekurs hvor jeg får veiledning om å skrive jobbsøknader og CV og hvordan det er å være på et jobbintervju) Har også ca. 3600,- i bøstøtte. Vil det gå greit å søke om mastercard eller regnes dette ikke som en inntekt? Vil det syntes på en evt. kredittskjekk at jeg har denne inntekten når jeg søker? Anonymous poster hash: 7325a...47f
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #2 Skrevet 11. april 2014 Ingen som vet?? Anonymous poster hash: 7325a...47f
Sol79 Skrevet 12. april 2014 #3 Skrevet 12. april 2014 Det som kommer på kredittsjekken er inntekten du har hatt de tre foregående år.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #4 Skrevet 12. april 2014 Jeg skal starte på noe som heter Podium gjennom NAV om et par uker og vil da få en fast intekt i noen måneder som vil ende med å få en jobb.(det er forskjellige kurs bla. jobbsøkekurs hvor jeg får veiledning om å skrive jobbsøknader og CV og hvordan det er å være på et jobbintervju) Har også ca. 3600,- i bøstøtte. Vil det gå greit å søke om mastercard eller regnes dette ikke som en inntekt? Vil det syntes på en evt. kredittskjekk at jeg har denne inntekten når jeg søker? Anonymous poster hash: 7325a...47f Mastercard foretar en vanlig kredittsjekk, og det som de sjekker er din inntekt/formue de tre siste år. De tallene de bruker, er de som kommer på skatteoppgjøret, så for å finne disse tallene må du ta en titt på skatteoppgjøret ditt for de tre siste årene. Anonymous poster hash: 3c27c...0e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå