Gå til innhold

Klarer ikke konsentrere meg på trening pga gryntegutta....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

som får meg til å le :fnise: Jeg prøver å trene å ta i, men plutselig blir jeg forstyrret av en eller annen ruslebiff boler som begynner å grynte å stå i som om han blir tatt bakfra med strap-onen mi. :fnise: De må jo få lov å trene men de høres så morsomme ut og jeg detter helt ut av min egen trening. :geipe: HAr dere noen tips til å holde seg seriøst når dere er rundt gryntegutta på styrkerommet? Anonymous poster hash: ade7c...4b6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

la nå bolegutta trene i fred. Tar du fra dem treninga tar du fra dem livet

Anonymous poster hash: 19ed1...280
AnonymBruker
Skrevet

proteinpulvergutta/zyzzwannabes er jævla irriterende.

Anonymous poster hash: 5f261...b25
  • Liker 2
Skrevet

Helt enig i at det er irriterende og distraherende, men du må bare lære deg å fokusere på deg og ditt.

Skrevet

Derfor ser du mange på treningstudio stå med musikk i øra.

• Liker 1
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Bra at du trener og kult at du har Strap-on, og for ordens skyld er jeg også helt i mot grynting. Jeg er derimot ikke noen fan av å late som om man synes ting som irriterer seg er latterlige.

Og ja, de er sykt irriterende.

Skrevet

Ta musikk i øret da.

Skrevet

Ørepropper, musikk, eller tren når de ikke er der (selv om jeg også er overbevist om at de sover bak skranken i resepsjonen og hopper frem når det er noen der)

Gjest bustyvel
Skrevet

Problemet der jeg trener er at pustegjengen har høy musikk på øret = heftig høy stønning (de må jo høre seg selv). Jeg forstår at grynting og pusting følger med, men i slike mengder og med slikt volum a gitt… :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...