Teriyaki Skrevet 11. april 2014 #1 Skrevet 11. april 2014 Hva synes dere? Jeg er generelt sett glad i Eminem, han har så utrolig bra tekster og mange av de rører noe i meg. Har ikke telling på hvor mange av tekstene som er veldig dype og bra. Denne er intent unntak. http://www.youtube.com/watch?v=zAk41SuFKfM
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #2 Skrevet 11. april 2014 Jeg hører ikke så mye på rap, men syns Eminem er talentfull og det er ikke uten grunn at han er så populær. Den sangen er fin og reflekterende. Anonymous poster hash: e4b84...c35
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #3 Skrevet 11. april 2014 Sangen "love the way you lie", som ble veldig populær, har også en "crazy" tekst, Eminem skiller seg helt klart ut. Anonymous poster hash: e4b84...c35
Patronus Skrevet 11. april 2014 #4 Skrevet 11. april 2014 Har aldri vært fan av rap, men Eminem har noe i seg som har gjort at jeg virkelig digger musikken hans. Han skriver utrolig bra tekster, som er ærlige og rett fra levra. Recovery har jeg ikke vært særlig imponert av og den plata jeg liker minst. Men har merket meg at han begynner å komme i gamle takter igjen i den aller siste plata hans ''The Marshall Mathers LP 2'' Han er en av de få ''virkelige'' artister for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå