AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #1 Skrevet 11. april 2014 Nevn tre. Mine er : Slash(skamfullt harry, men men) Little Steven (han er helt rå! Dauer av latter, men han har virkelig sexappeal) Jonny Depp (vakker og spennende) Dine tre?Anonymous poster hash: 14bf6...13c
aquiz Skrevet 11. april 2014 #2 Skrevet 11. april 2014 Hmmm... ingen jeg kommer på. Samme er det med damer, ingen favorittdamer. Så igjen har jeg ikke prøvd å se opp til noen.
Dricka Skrevet 11. april 2014 #3 Skrevet 11. april 2014 Så absolutt Channing Tatum og Charlie Hunnam 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #4 Skrevet 11. april 2014 Hmmm... ingen jeg kommer på. Samme er det med damer, ingen favorittdamer. Så igjen har jeg ikke prøvd å se opp til noen. Hallo? Ikke jug :-DAnonymous poster hash: 14bf6...13c
aquiz Skrevet 11. april 2014 #5 Skrevet 11. april 2014 Hallo? Ikke jug :-DAnonymous poster hash: 14bf6...13c okay... en av mine største ønsker når jeg var liten var å få lest f.eks. narnia av Sean Connery.. Tenk deg så kult?! Det er ikke en drøm nå i voksen alder. Men ellers så nei.. Ingen av dem sier meg noe spesielt. Channing Tatum virker full av seg selv og litt smådum, Jeg hadde mareritt om Depp, hver gang jeg ser dicaprio tenker jeg på baige hullete sokker (???), fotballgutta har jeg alltid rynket nese av fordi de tror de er så awsome ofte.. Ian somerhalder er litt vel mye "befri delfiner" og som jeg kaller han.... The selfie-man...... Hmm... skal jeg tvinge frem noe vil jeg si: Steven hawking - fordi selv om livet har gått han mot har han aldri gitt opp sine drømmer og han har fått til fryktelig mye bra. Respekt! Nelson Mandela - fordi han er et forbilde for mange og for hans rettferdighet og kamp. Charles Darwin - Fordi han la et fondament som blir brukt den dagen i dag. Nå letet jeg hardt etter noen... (men jeg mistenker kanskje at dette er en "hunk" tråd.... og ingen av mine menn er yummy ) 1
Sillicious Skrevet 11. april 2014 #6 Skrevet 11. april 2014 1. Jensen Ackles, trenger jeg å begrunne dette? Se på han da! 2. Richard Z. Kruspe, for han er så sinnsykt kjekk! 3. Till Lindemann, for han er også sinnsykt kjekk! Ja, jeg er glad i Rammstein.
Gjest BettyBoop Skrevet 11. april 2014 #7 Skrevet 11. april 2014 Nevn tre. Mine er : Slash(skamfullt harry, men men) Little Steven (han er helt rå! Dauer av latter, men han har virkelig sexappeal) Jonny Depp (vakker og spennende) Dine tre?Anonymous poster hash: 14bf6...13c Johnny Depp jeg og Samuel L Jackson. Utrolig kul mann, og fortsatt såå kjekk tross alderen og rååsexy stemme Han komikeren, han Truls.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #8 Skrevet 11. april 2014 Jude law! Vakker. wentworth miller. (Så mange pene homofile!)... også Jesse metcalfe? Anonymous poster hash: 166af...b73
Gjest BettyBoop Skrevet 11. april 2014 #9 Skrevet 11. april 2014 Er jude law homo? Trodde han var gift med en dame
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #10 Skrevet 11. april 2014 Paul Walker! "Ingen over, ingen ved siden av." Anonymous poster hash: 05442...a3c
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #11 Skrevet 11. april 2014 Dwayne johnson Bruce willis Charlie hunnamAnonymous poster hash: 57c70...339
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #12 Skrevet 11. april 2014 Er jude law homo? Trodde han var gift med en dame Haha nei, men wentworth miller er homo.. Mente bare at mange homofile men er kjekke, han var den eneste av disse, tror jeg Anonymous poster hash: 166af...b73
Gjest Tris Skrevet 11. april 2014 #13 Skrevet 11. april 2014 Peter Jackson, Peter Kinklage og John Noble. 3 spesielt vakre personligheter.
Gjest BettyBoop Skrevet 11. april 2014 #14 Skrevet 11. april 2014 Haha nei, men wentworth miller er homo.. Mente bare at mange homofile men er kjekke, han var den eneste av disse, tror jegAnonymous poster hash: 166af...b73 åh om det er han fra den tv serien? White collar?
MajorasMaske Skrevet 11. april 2014 #15 Skrevet 11. april 2014 Richard Darwin, Adolf Hitler og Johnny Bravo.
Lutetium 71 Skrevet 11. april 2014 #16 Skrevet 11. april 2014 okay... en av mine største ønsker når jeg var liten var å få lest f.eks. narnia av Sean Connery.. Tenk deg så kult?! Det er ikke en drøm nå i voksen alder. Men ellers så nei.. Ingen av dem sier meg noe spesielt. Channing Tatum virker full av seg selv og litt smådum, Jeg hadde mareritt om Depp, hver gang jeg ser dicaprio tenker jeg på baige hullete sokker (???), fotballgutta har jeg alltid rynket nese av fordi de tror de er så awsome ofte.. Ian somerhalder er litt vel mye "befri delfiner" og som jeg kaller han.... The selfie-man...... Hmm... skal jeg tvinge frem noe vil jeg si: Steven hawking - fordi selv om livet har gått han mot har han aldri gitt opp sine drømmer og han har fått til fryktelig mye bra. Respekt! Nelson Mandela - fordi han er et forbilde for mange og for hans rettferdighet og kamp. Charles Darwin - Fordi han la et fondament som blir brukt den dagen i dag. Nå letet jeg hardt etter noen... (men jeg mistenker kanskje at dette er en "hunk" tråd.... og ingen av mine menn er yummy ) Resten her er opptatt av overflate, eller om dagens hunk er homo. Du bryr deg om større ting. Respekt (uten ironi). 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #17 Skrevet 11. april 2014 Resten her er opptatt av overflate, eller om dagens hunk er homo. Du bryr deg om større ting. Respekt (uten ironi). Tror du at jeg ikke bryr meg om større ting fordi jeg syntes Paul Walker var tiltrekkende? Jeg tar master i teknologiske fag, men finner Paul Walker tiltrekkende på grunn av hans varme og empatiske personlighet, kombinert med det utseendet han hadde, gjorde han "perfekt." Anonymous poster hash: 05442...a3c 2
Gjest Tris Skrevet 11. april 2014 #18 Skrevet 11. april 2014 Resten her er opptatt av overflate, eller om dagens hunk er homo. Du bryr deg om større ting. Respekt (uten ironi). Nei nå ble jeg fornærmet her.. Mine forslag er ikke tradisjonelle.
Jolene Skrevet 12. april 2014 #20 Skrevet 12. april 2014 (endret) Sylvester Stallone: Fordi han virker empatisk, er sexy og skikkelig MANN med stor M. F.A Hayek: Fordi hans verk om liberalismen er fantastiske, og virkelig noe å se opp til. Klaus Meine: Utrolig dyktig til å synge/skrive låter, samfunnsengasjert, gift med samme dame i mange år, virker så utrolig hyggelig. Endret 12. april 2014 av Gitte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå