MarianneE Skrevet 8. juni 2004 #1 Del Skrevet 8. juni 2004 Er det bare jeg som synes dette er flott? http://webcast16.uio.no/trheim2.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 8. juni 2004 #2 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg synes det er kjempespennende! Og jeg har sett den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 8. juni 2004 #3 Del Skrevet 8. juni 2004 Lite spennende, så den sist gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 8. juni 2004 #4 Del Skrevet 8. juni 2004 Lite spennende, så den sist gang. er det ikke 200 år siden sist da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 8. juni 2004 #5 Del Skrevet 8. juni 2004 Menigmann kan vel ikke helt dele den store entusiasmen som denne hypa astronomen har til fenomenet da... ....men et frieri under seansen var jo litt søtt, da... http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/art...ticle235883.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 8. juni 2004 #6 Del Skrevet 8. juni 2004 Menigmann kan vel ikke helt dele den store entusiasmen som denne hypa astronomen har til fenomenet da... ....men et frieri under seansen var jo litt søtt, da... http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article235883.ece Jøss, har han fått seg dame? Veldig bra Husker søsteren hans forsøkte å gifte ham bort i beste sendetid på nyhetene i fjor. Der og da virket det fryktelig patetisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. juni 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 8. juni 2004 Lite spennende, så den sist gang. Jammen, det er jo 200 år siden sist! Hvor gammel er du da? Jeg synes slikt er utrolig spennende, og skulle gjerne vært og sett det (for mye skyer her)! Forresten...... bare jeg som ble litt satt ut av Sandman som brukte ordet søtt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tusjen Skrevet 8. juni 2004 #8 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg rakk å se den lille prikken på solen med dagbladet briller :o før det ble overskyet... Synes det er litt spennende jeg .. Men jeg angrer som besatt på at jeg sprang etter datteren min idag til morgenen for å si at hun ikke skulle se på solen uten dagbladet brillene .. Hun ble helt forskrekket og så ned med en gang.. Helt typisk meg, nå kommer hun ihvertfall til å se på den.. tusjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. juni 2004 #9 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg stod å så på akkurat :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss-X Skrevet 8. juni 2004 #10 Del Skrevet 8. juni 2004 Var akkurat ute og så den i lunsjen. Morsomt å ha sett det, men prikken var jo veldig liten da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 8. juni 2004 #11 Del Skrevet 8. juni 2004 Så den! Synes alt sånt er utrolig spennende... Faktisk hadde jeg lyst til å bli astronom omtrent fra jeg var 5 til jeg ble 15, da innså jeg at jeg umulig kunne studere alt det jeg synes er interessant og spennende, så jeg holdt meg til biologien fordi det gir meg litt mer realistiske karrieremuligheter i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 8. juni 2004 #12 Del Skrevet 8. juni 2004 Var akkurat ute og så den i lunsjen. Morsomt å ha sett det, men prikken var jo veldig liten da... Så mot sola. Så ikke prikken da, men vet at den var der, så jeg har vel på en måte sett den. Til neste gang skal jeg skaffe meg ordentlig dagbladbriller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geeks2gether Skrevet 8. juni 2004 #13 Del Skrevet 8. juni 2004 Og midt oppe i hele Venus-seansen fant nerdene hverandre: hun skriver bok om himmelfenomener og han er han med brillene fra TV. Good luck.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. juni 2004 Forfatter #14 Del Skrevet 8. juni 2004 [Til neste gang skal jeg skaffe meg ordentlig dagbladbriller. Lykke til! Det er ca. 120 år til neste gang...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 8. juni 2004 #15 Del Skrevet 8. juni 2004 Og midt oppe i hele Venus-seansen fant nerdene hverandre: hun skriver bok om himmelfenomener og han er han med brillene fra TV. Good luck.. Ja, men er ikke dette en perfect match da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 8. juni 2004 #16 Del Skrevet 8. juni 2004 Lykke til! Det er ca. 120 år til neste gang...... Det er åtte år til neste passasje. Men forøvrig må du vente til 2247 for å se den like tydelig som nå fra Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gloria Skrevet 9. juni 2004 #17 Del Skrevet 9. juni 2004 Lykke til! Det er ca. 120 år til neste gang...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå