Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest mann20mb
Skrevet

Hei, jeg har nettopp fått tatovert alle linjer til en halv-sleeve på underarmen. Tatoveringen er veldig enkel, shading clouds-bakgrunn med noen stjerner og to motiver, en due og på innerarmen praying hands (Gods hans). Det tok litt under 2 timer å tegne alle linjer og gjøre ferdig stjerner. Men jeg skjønner ikke hvorfor jeg har fått tatoveringstimer 3 ganger til med 3 ukers mellomrom(grotid). Vi har blitt enige om pris og hvergang 2-3 timer(hans forslag). Det er ikke mye, bare shading clouds bakgrunn og to enkle motiver med shading der også egentlig... Kan han ikke bare ta en 5 timers session i det miste? Vil være ferdig før uti Juli engang... Det er ikke mye i det hele tatt. Kan jeg spørre han om vi kan gjøre den ferdog fortere ? Hva mener dere ? Har sett en del mer kompliserte sleever gjort ferdig mye fortere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tatoveringer tar tid, hvis du vil ha den fort burde du ikke ha gått for å tatovere hele underarmen. Er det ikke bedre å få et bra resultat enn at tatovøren skal haste seg igjennom prosessen? Å linje opp er det som tar minst tid ved en tatovering, det er resten som er tidskrevende. Tenk på at du skal ha den resten av livet, da holder du ut et par måneder for å få den ferdig.

• Liker 2
Skrevet

På større tatoveringer med flere teknikker (linjer, farge, shading og lignende) får man som regel flere timer med et visst tidsrom mellom for at hver del av tatoveringen skal få tid til å gro og gjøre sluttresultatet best mulig.

Prøver du å shade på en tatovering som nettopp har fått farge feks, kan du ende opp med både feil farge på shading OG feil i fargen, samt feil i groing slik at tatoveringen ser rar og feil ut når det endelige resultatet kommer frem.

Tatovøren ønsker å gi deg best mulig resultat, og da hjelper det ikke at du vil bli ferdig fortest mulig, for da ender du sannsynligvis med en tatovering du ikke liker pga feil og mangler.

• Liker 1
Skrevet

Maks tre timer ser jeg på som et kvalitetstegn. Det betyr at du klarer å sitte stille, at huden ikke blir for mørbanka og h*n som tatoverer er opplagt gjennom hele tatoveringen.

2-3 ukers mellomrom høres kort ut spør du meg.

AnonymBruker
Skrevet

Alle tattovører gjør ting annerledes, ingen er like. Virker som om han foretrekker korte sessions dermed ville jeg gått for det.

Selv så kan jeg sitte oppimot 7-8timer på hver session (inkludert etpar røykepauser) i og med jeg har høy smerteterskel. Det betyr dermed sagt ikke at kvaliteten er dårlig som du over meg skriver. Har selv kun tatt tattoos av de beste tattooartistene her i Norge.

Anonymous poster hash: 36bde...33b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...