Gå til innhold

Burde jeg se Games of Thrones?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alle sier serien er så bra, og den har ekstremt bra rating på imdb. Men er den så bra, eller er den litt overvurdert? Jeg er ikke så veldig glad i masse krigsgreier.. Men jeg har ikke møtt en eneste person som har sagt at serien er dårlig. Det er til og med yndlingsserien til læreren min (som er veldig ung da, men likevel).

Er det noe mer enn bare krigs-og sexscener? Jeg har sett en episode av Rome hvis det kan sammenlignes, men likte ikke den serien noe særlig.

Noen serier jeg har sett er Hannibal, Sherlock, Supernatural, Doctor Who og mange jenteserier som Desperate Housewives, One Tree Hill, Gossip Girl osv.

Jeg er forresten en jente på 18 år.

Anonymous poster hash: b1476...319
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke bare å se noen episoder, så bestemmer du deg deretter?

• Liker 1
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Du burde gi den en sjanse ja...........men om du vil like den det kan jeg ikke svare på

Skrevet

Du burde hvert fall gi det en sjanse. Jeg (og de fleste jeg kjenner) syns det er en helt fantastisk serie, men vet også om noen som syns det er kjedelig.

Skrevet

Hvorfor ikke bare sjekke den ut? Jeg har lest bøkene og følger serien og kan absolutt anbefale den :)

AnonymBruker
Skrevet

Da tenker jeg at jeg gir den en sjanse. Hvor ser dere den? Jeg må se den på nett, har dere noen gode sider jeg kan se den på? Og er det mulig å streame et sted med engelsk tekst? Jeg har aldri funnet et sted som har tekst, men jeg synes det er så mye bedre med engelsk tekst til.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir også prøvd presset til å se den... selv om jeg ikke liker gørr og blod osv. Så en episode, og syntes det var grusomt:( Kommer ikke til å se mer.

Anonymous poster hash: cfef0...029
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg innså nettopp at jeg har klart å stave navnet feil.. :sjenert: Det skal visst være Game of Thrones.

Jeg har ikke problemer med å se gørr/blod/drap eller noe slikt, men jeg synes ikke det er så spennende hvis det bare er masse krigsscener.

AnonymBruker
Skrevet

Det er mange folk, hus og historie å holde styr på, samt at det er mye sex og krig. Er du ikke interessert i historien så vil du neppe få mye ut av serien. Episodene er lange og det er mye prating :)

Anonymous poster hash: 680e8...8c7
Skrevet

Absolutt verdt en sjanse ja. Jeg er heller ikke glad i serier som bare handler om krig, slossing og sex, men denne serien er så mye mer enn det. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er mange folk, hus og historie å holde styr på, samt at det er mye sex og krig. Er du ikke interessert i historien så vil du neppe få mye ut av serien. Episodene er lange og det er mye prating :)

Anonymous poster hash: 680e8...8c7

Enig med dette. Det er nettopp derfor jeg liker serien, på grunn av alle karakterene og de mange historiene og konfliktene.

Anonymous poster hash: 49312...0f7

Gjest The girl next door
Skrevet

Er bare en måte å finne ut av det på. 😊

Skrevet (endret)

Rome er jo elendig i sammenligning.

Jeg syns Games of Thrones har sine døde øyeblikk, men samtidig er den spennende. Spesielt når episoden handler om muren og hva som skjer der. Det verste med serien er den dusten av en djevelsk guttekonge.

Og ja, så ble jeg litt sjarmert av rollen til Peter Dinklage, han er jo bare sjarmerende og overraskende smart, medmenneskelig, følsom! :rodmer:

Endret av O'Live
AnonymBruker
Skrevet

Det er en spennende serie, men jeg synes historien er litt innviklet og vanskelig å forstå. Det er veldig mange navn og historier å holde rede på. Det var ikke før i de siste episodene i den første sesongen at jeg forstod hva serien egentlig handler om.

Anonymous poster hash: d358b...eaf
Skrevet

Næh. Den suger.

Sier han som har valgt min favorittkarakter som profilbilde..

Skrevet

Rome er jo elendig i sammenligning.

Jeg syns Games of Thrones har sine døde øyeblikk, men samtidig er den spennende. Spesielt når episoden handler om muren og hva som skjer der. Det verste med serien er den dusten av en djevelsk guttekonge.

Og ja, så ble jeg litt sjarmert av rollen til Peter Dinklage, han er jo bare sjarmerende og overraskende smart, medmenneskelig, følsom! :rodmer:

Hadde lett pult'n for å si det sånn.

Skrevet

Hadde lett pult'n for å si det sånn.

Sååå langt har jeg ikke tenkt haha...

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Tror ikke du vil synes det er for mye krig og slossing. alt for lite for min smak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...