AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #1 Skrevet 11. april 2014 Den omgangssyken som går i Oslo-området nå, hvor lenge varer den egentlig?? 1 åringen min begynte å kaste opp mandag morgen, og har holdt på siden... Alt han forsøker å spise/drikke kommer opp igjen. Var hos lege med han i går, men de mente det ville gå over snart, og gadd ikke gjøre noe. Hvor lenge er det akseptabelt at en 1,5 åring ikke får i seg næring??? Han er fryktelig slapp, og jeg begynner å bli ganske bekymret, siden han ikke får i seg noe som helst. Men har hørt at det viruset som går nå er veldig tøfft, så lurer på hvor lenge det satt i hos deres barn?? Anonymous poster hash: a0c89...ea4
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #2 Skrevet 11. april 2014 Det er jo faktisk ingenting å gjøre, og leger er kompetente til å vurdere om barnet ditt er kritisk dehydrert eller ikke. Så lenge han ikke er det, må man bare vente og la det gå over. At han går uten mat er ikke noe å bekymre seg for, med mindre han er veldig tynn fra før av, og det er jo de færreste ettåringer. Anonymous poster hash: 3624d...63f
Mohair Skrevet 11. april 2014 #3 Skrevet 11. april 2014 Vi har hatt en runde med et skikkelig guffent magevirus nå. Gutten min kastet opp første døgnet og en gang et par dager etterpå, mens diarèen vedvarte en uke. Han hadde feber et par dager og var slapp og tydelig kvalm. Jeg var påpasselig med å gi ham drikkeflaska ofte (jeg holdt den faktisk for han) og da tok han som regel en liten slurk. Håper det gir seg snart. Ikke så bra at han fortsatt kaster opp. Tisser han?
Mohair Skrevet 11. april 2014 #4 Skrevet 11. april 2014 At han går uten mat er ikke noe å bekymre seg for, med mindre han er veldig tynn fra før av, og det er jo de færreste ettåringer. Anonymous poster hash: 3624d...63f Det er jo mange ettåringer (og to-, tre-, fireåringer osv..) som er tynne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå