Gå til innhold

fuktighetskrem - hvor mye og hvor lenge?

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Hvo lenge varer en 50 ml boks med fuktighetkrem hos dere? Brukes den samme kremen både morgen og kveld, og ev. ca. hvor mye bruker dere hver gang?

Lurer litt fordi jeg alltid synes jeg bruker opp kremene mine så fort. Nå har jeg en deilig krem fra babor som brukes morgen og kveld. Den vil nok vare ca 1 1/2 mnd. Synes det virker lite, men det er kanskje normalt? Mulig jeg har en tendens til å overdrive mengden krem jeg bruker hver gang også...... men hvor mye er liksom nok da?

Videoannonse
Annonse
Gjest Étoile
Skrevet

Nok er så mye at kremen trekker inn i huden din løpet av noen minutter, uten at huden etterpå føles verken fet eller tørr. Individuelt altså, og vanskelig å svare på.

Jeg har en tube Dermalogica fuktighetskrem (104ml) i ca 5 mnd. Men jeg supplerer ofte med olje fra Decleor som jeg bruker under på dagtid, det kan være derfor jeg har den så lenge. Jeg bruker samme krem morgen og kveld.

Gjest Ethereal
Skrevet

50 ml varer hos meg ca tre måneder, ved bruk dag og natt.

Skrevet

Jeg har en på 100 ml som har holdt siden jul, og jeg har enda ikke brukt 1/3 av den. jeg bruker den hver morgen, såpass mengde med krem at jeg ikke føler meg klissete etterpå.

Skrevet
50 ml varer hos meg ca tre måneder, ved bruk dag og natt.

Samme her. Men det var en tilvenningsperiode de første månedene da jeg begynte med Decleor-kremen jeg nå bruker. Huden trengte mer i begynnelsen.

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Jeg bruker visst mye krem... 104 ml fra dermalogica på 2,5 mnd :-?

Gjest Étoile
Skrevet
Jeg bruker visst mye krem... 104 ml fra dermalogica på 2' date='5 mnd :-?[/quote']

Kanskje du burde brukt en rikere krem? Hvilken bruker du nå?

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

bruker Active moist...

Gjest gjest1
Skrevet

Huff, virker som jeg er en skikkelig storforbruker av fuktighetskrem :-?

Har normal/kombo hud som er veeeldig fuktfattig. Vanskelig å finne noe som gir nok fukt uten fett. Tror jeg har funnet kremen nå, men har vel dårlige uvaner med å bruke for mye etter å ha brukt feil typer krem for min hud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...