Gå til innhold

Hvordan vil exen til kjæresten din beskrive deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inspirert av tråden hvor man skal svare på hvordan exen er i forhold til en selv. Hva tror du exen til kjæresten din tenker om/synes om deg? Tror du h*n tenker at exen har datet ned/opp? At du er bimbo/matcho/osv?

Anonymous poster hash: bd5a7...d2f

Videoannonse
Annonse
Gjest alegria
Skrevet

Hun hater meg vel, som mange ekser gjør når de hører om nye kjærester :P Har vel sikkert masse negativt å si, fordi han ikke ville ha henne mer men meg i stedet :P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 15 år yngre, ganske mye slankere og jevnt over heldigere med utseende. Mannen forlot henne til fordel for meg, så jeg antar at hun hater meg. Er ingen bimbo, men ville vel ikke overrasket meg om hun sa det.

Forventer ikke at vi skal bli venninner. Det er ganske likegyldig for meg. Viktigste er at han kan beholde et godt forhold til barna og at hun ikke er irrasjonell på den fronten eller setter han og meg i et dårlig lys foran dem.

Anonymous poster hash: 4f798...5b3
AnonymBruker
Skrevet

Hun hater meg, det vet jeg. Hun har gjort og vil gjøre det hun kan for å ødelegge livet mitt.

Jeg vet også at hun har sagt til mange at jeg var grunnen til at hunden ikke er sammen med min mann lenger. Det er ikke sant, jeg kom inn i bildet lenge etter at forholdet deres var over.

Det verste er i grunnen at hunden også har klart å ødelegge deres barns inntrykk av meg med sin bitterhet.

Anonymous poster hash: c717e...43b

AnonymBruker
Skrevet

Hun hater meg, det vet jeg. Hun har gjort og vil gjøre det hun kan for å ødelegge livet mitt.

Jeg vet også at hun har sagt til mange at jeg var grunnen til at hunden ikke er sammen med min mann lenger. Det er ikke sant, jeg kom inn i bildet lenge etter at forholdet deres var over.

Det verste er i grunnen at hunden også har klart å ødelegge deres barns inntrykk av meg med sin bitterhet.

Hunden skulle være hun.

• Liker 1
Gjest Blomsterert
Skrevet

Eksen sier vi passer sammen.

Hva det betyr, vet jeg ikke helt. Hun som gikk :-D

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så "heldig" at jeg fikk høre hva hun mente om meg: jeg er hun yngre med det utenlandske og stygge etternavnet. Jeg er ganske stygg også og tydeligvis ikke så sosial siden jeg ikke har en åpen facebook-profil. Dessuten er jeg dum siden jeg er 6 år yngre enn henne og ikke verdt å bruke tiden på.

Leste dette i en facebook-samtale mellom min kjæreste og exen hans. Hun har typisk norsk etternavn som "alle" har, typisk Olsen, Hansen. Så alle andre etternavn er eksotiske. Hun er ganske frodig med hestetenner (når hun smiler ser man mer tannkjøtt enn tenner http://www.kjerringrad.com/img/tannkjoettbetennelse-165.jpg)

Anonymous poster hash: f9418...bea
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så "heldig" at jeg fikk høre hva hun mente om meg: jeg er hun yngre med det utenlandske og stygge etternavnet. Jeg er ganske stygg også og tydeligvis ikke så sosial siden jeg ikke har en åpen facebook-profil.

:fnise:

Alle ekser stalker. Jeg kan se hennes frustrasjon når hun ikke finner noe.

AnonymBruker
Skrevet

Hunden skulle være hun.

Haha jeg syntes det var en veldig proaktiv og involvert hund.

AnonymBruker
Skrevet

Alle ekser stalker. Jeg kan se hennes frustrasjon når hun ikke finner noe.

Hun finner nok en pen, hvit vegg med litt blått innslag.

Gjest Vevila
Skrevet (endret)

Edit - feil

Endret av Vevila
AnonymBruker
Skrevet

De var av og på-sammen i to år. Hun behandlet ham ikke så bra. Det gikk deretter fire år før jeg kom inn i bildet. I disse fire årene hadde de to null kontakt. Da jeg og han ble sammen forsøkte hun å kontakte ham igjen (venneforespørsel, "feilsendte" SMS med "oj, men hvordan står det til der da?"-oppfølginger..), men han var kald og avvisende. Det gikk bare noen uker så ble det stille og har forblitt sånn. Jeg og hun har aldri truffet hverandre, men ut fra det lille jeg vet om henne så antar jeg hun er typen til å trash-talke skikkelig, så om hun noensinne har nevnt meg eller tenkt på meg så er jeg vel bitchen som forandret typen til det verre, eller hun supersjalue som ikke lar typen være venn med henne på face. Eller noe sånt (Å ignorere forespørselen hennes var hans eget valg, forresten).

Anonymous poster hash: 5572d...97b
AnonymBruker
Skrevet

Mannen forlot henne for meg, så jeg er neppe favorittmennesket hennes. Og det har jeg full forståelse for. Hun er heldigvis voksnere enn meg, så barnet i ligningen har fått lov å like meg (noe det gjør). Og mer enn det kan man vel ikke be om fra noen tror jeg ikke.

Hun er i sin fulle rett til å mene at jeg er umoralsk, lite oppegående og ganske slem. Jeg har ingen formeninger om hva hun mener om utseendet mitt, og vil tro hun ikke mener så mye om det.

Anonymous poster hash: a39b9...9e6
AnonymBruker
Skrevet

De gikk fra hverandre etter at hun var utro. Hun er i dag sammen med han hun var utro med. Jeg kom inn i bildet noen måneder etter bruddet, og da vi ble sammen sluttet hun å hilse på meg... Skjønner ikke helt hvorfor, vi har alltid vært "på hils". Fikk også høre via venner at hun ikke var "særlig begeistret" over at vi fant hverandre, hva nå det måtte bety. Noen unner ikke andre å ha det bra. Han hadde KUN vært snill mot henne... Men hun hadde vel tenkt at han skulle være ensom & savne henne... ;-) vi er meeeeget lykkelige og nå har det gått mange år :-)

Anonymous poster hash: e2fb5...96c

Skrevet

Alle ekser stalker??? Det blir for dumt ja.

AnonymBruker
Skrevet

Alle dere som har blitt valgt mens han fortsatt var i et forhold: Gjør ikke det dere bittelitt redde for at dere selv kan bli byttet ut på samme måten en gang i fremtiden?

Anonymous poster hash: 84d86...ad2
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Inspirert av tråden hvor man skal svare på hvordan exen er i forhold til en selv. Hva tror du exen til kjæresten din tenker om/synes om deg? Tror du h*n tenker at exen har datet ned/opp? At du er bimbo/matcho/osv?

Anonymous poster hash: bd5a7...d2f

Jeg fikk faktisk høre at eksen til kjæresten min hadde sagt at det "verste" med meg var at jeg virket som en snill og god person. Hun hadde behov for å kanalisere sinnet over bruddet over til meg, men hadde på et eller annet vis forstått/fått høre at jeg ikke var den man-stealeren hun kanskje hadde håpet på.

Det synes jeg var stort av hennes å si.

Anonymous poster hash: f00b0...f1c

AnonymBruker
Skrevet

Hater meg, kaller meg hore til kjæresten min.

Veldig voksent. Største problemet hennes er vel at jeg er så ung. Hun er jevnaldret med kjæresten min og jeg er 8 år yngre.

Anonymous poster hash: 67d16...1d4
AnonymBruker
Skrevet

Alle dere som har blitt valgt mens han fortsatt var i et forhold: Gjør ikke det dere bittelitt redde for at dere selv kan bli byttet ut på samme måten en gang i fremtiden?

Anonymous poster hash: 84d86...ad2

Ikke egentlig. Det skal noe til å bryte ut av et ekteskap.

Jeg ville blitt mer bekymret om noen var serieutro men ville bli i ekteskapet. Vedkommende trenger tydeligvis variasjon. Alle jeg kjenner som har forlatt kona er ikke menn som er utro generelt, de bare hadde et miserabelt ekteskap og traff noen de likte mye bedre.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...