Gjest Aylana9 Skrevet 8. juni 2004 #1 Del Skrevet 8. juni 2004 Hei! Hvilken megler i nr. 19 ville dere valgt, og hvorfor??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 23. juni 2004 #2 Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg tror jeg ville ha valgt Karin og Jon sin megler. Hvorfor? Jeg vet ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Esther Skrevet 23. juni 2004 #3 Del Skrevet 23. juni 2004 Ihvertfall ikke Remax ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elenath Skrevet 23. juni 2004 #4 Del Skrevet 23. juni 2004 Ihvertfall ikke Remax ! Skulle akkurat til å si det samme, men det kommer mest av at vi har en skikkelig dårlig erfaring med megler fra Remax fra før. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Esther Skrevet 23. juni 2004 #5 Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg har ingen erfaring med dem selv - men etter å ha sett hvem de ansetter som meglere fikk jeg rett og slett bakoversveis. Kjenner ett par av meglerne og la oss si det slik - jeg hadde før ordnet salget selv før jeg hadde latt noen slike inkompetente mennesker får tjene penger på salg av mitt hus. Ærlig talt så trodde jeg at man måtte være eiendomsmeglere for å få lov til å drive i den bransjen, men det ser ut som om Remax i flere tilfeller plukker meglere rett fra "rennesteinen" ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå