Gå til innhold

Til alle sammen.

Anbefalte innlegg

Gjest Phair
Skrevet

Holder du det hemmelig for noen at du bruker KG? Vil du være anonym eller er det helt greit at "alle" vet at du er bruker av forumet?

Videoannonse
Annonse
Gjest tusjen
Skrevet

Jeg holder det ikke hemmelig, men de vet ikke om brukernavnet mitt.. Jeg synes det er deilig å ha ett sted hvor jeg kan si akkurat det jeg vil og mener og være litt anonym.. Det jeg skriver vil jeg ha i fred..

Det hender jeg tar opp ett tema jeg har lest her og diskuterer det med samboeren, men det er det..

Det blir mitt fristed på en måte... :-)

tusjen

Gjest GreenSky
Skrevet

Det blir litt rart, for jeg har jo blitt kjent med folk fra KG RL etterhvert. Så ja, det er kjentfolk som leser. Men ellers er det bare bestevenninna mi og to kamerater som vet at jeg er her. Tror ikke de gidder å lese hva jeg har skrevet.

Skrevet

Samboeren min vet det, men har ikke sagt det til noen andre.

Skrevet

Noen vet det .. andre ikke .. men jeg tror ikke de vet nicket mitt... om de ikke har "kjent" meg igjen da... :wink:

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Jeg er ikke så anonym her egentlig. Hadde det kommet noen innom som kjenner meg og lest visse innlegg jeg har skrevet, hadde de nok forstått at det var meg.. Tror jeg. Men jeg tar det ikke tungt. Egentlig ganske ok og bare väre den man er her inne. Men sef hadde det värt litt pinlig eller veldig festlig å forstå at en du har diskutert mye med her inne er en bekjent av deg, (oddsene er vel heller veldig små) eller at en bekjent har fulgt med på hva jeg har skrevet over en periode... For det er ganske enkelt og både misfortså og bli misforstått! Man utykker seg jo bare gjenneom skrift og noen enkle smilefjes. Jeg mener, det kan jo hende man mötes ute i den store verden en gang!

Jeg er vel ikke så altfor anonym og jeg synes det er helt greit! :kul:

Gjest Gjesta
Skrevet

Bare søstera mi og sambo som vet at jeg bruker Kg, og jeg forteller det heller ikke til noen.

Føler at Kg skal være bare mitt...

K

Skrevet

Jeg har ikke fortalt noen at jeg er på Kg, men hvis noen spør hva jeg driver med på pc'en, så svarer jeg.

Derimot tror jeg at hvis noen som kjente meg kom inn hit og leste hva jeg skriver, så ville de nok fort funnet ut at det er meg det er snakk om. så sånn sett skulle jeg vel sagt mindre om meg selv her inne og være påpasselig på å bare skrive ting jeg syns det er greit at alle i RL vet om meg. men det er jeg ikke :oops:

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg er ikke spesielt anonym her inne. Syns det er like greit, for da kan jeg si ting om meg selv som er gjenkjennbare (er det et ord?) ting jeg ikke ønsker at alle og enhver skal vite om meg, det lar jeg være å si her inne. Vet ikke om jeg har nevnt for så mange hva jeg kaller meg her inne, men det er helt greit at folk vet det og leser det jeg skriver, men tror ikke det ville vært så mange som hadde giddet det uansett.

Skrevet

Jeg er ikke spesielt anonym her inne - er da også flere som har kjent meg igjen. Det gjør meg ingenting, jeg skriver ingenting her som jeg ikke kan stå for.

Og det er en del andre som vet at jeg diskuterer her, sambo for eksempel. Hvis de vil være nysgjerrige får de bare være det (men jeg vet at sambo gidder ikke - og bra er det... står mye bryllupstøys her som han ikke trenger å vite at jeg har planlagt...)

Skrevet

De nærmeste vennene mine vet at jeg er her, men akkurat det er jeg ikke bekymret for, jeg forteller dem det meste.

Gjest Ethereal
Skrevet

Sambo vet at jeg er på KG, han kjenner også nicket mitt, men er totalt uinteressert i hva jeg skriver. Ellers er jeg lite anonym, det føler jeg ikke behov for. Men søsteren til sambo ville gjerne vite nicket mitt, DA sa jeg stopp: hun er ikke registrert selv, og ville rett og slett snoke.

Gjest Fighter
Skrevet

Vennene mine vet at jeg er her, men det er bare noen få som vet nicket mitt. Har litt lyst til å ha litt kontroll selv med hvem som vet hvem jeg er. Før var jeg ganske opptatt av å beholde anonymiteten, men som Ingeborg også skriver så står jeg for alt jeg skriver og har ingenting å skjule.

Skrevet

holder det ikke hemmelig for noen at jeg er på KG og de som har interesse for å vite nicket mitt, vet det. Hadde noen spurt meg om nicket mitt blandt mine venner, så hadde jeg ikke hatt noe problem med å fortelle det.

Gjest Gjesta
Skrevet

Vennene mine vet at jeg deltar på forum på nettet, men ikke hvilke.. Bare sambo og ei her inne vet hvem jeg er her inne...

Mine venner hadde ikke fått vite nicket hadde de spurt,...

Clea

Skrevet

Nei, foreldrene mine, samboeren min og et par venninner vet om det. Det hender rett som det er at jeg sier at "jeg leste på KG at....." og Mamma er på flere utenlandske forum så vi snakker om forskjeller/likheter, rare medlemmer, morsomme/uvanlige tråder osv osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...