Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har kjekke planer for helgen, muligens en date??

Jeg har iallefall ingen date for helgen så hvorfor ikke "glede" seg litt på andres vegne :danse:

Bare for å si en ting, svarer du her at du skal på date så er du pålagt å komme med en oppdatering :fnise:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fått tilbud om date...men om jeg tørr vet jeg ikke ;)

Ellers er det jobbing!

God helg!

Endret av Ninab
Skrevet

Jooo kom deg på date :)

Heie på deg!!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Skal på date i kveld, vår femte date ! :)

Wuhu!

Anonymous poster hash: 2b0e9...fb4
Skrevet

Jeg skal også på date i kveld. Den føyer seg nok inn i rekken av mange fine dates meg og denne fantastiske mannen har hatt :)

God helg til alle!

Skrevet

Skulle vært på date, men han er syk :( Så alle sammens kooooose dere!!!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper meg og mannen min gjennom 6 år kan finne på noe spennende i kveld.Men tviler sterkt på det. Blir vel mest sannsynlig noe tv titting og etterpå natta som vanlig. Jeg savner litt spenning og vil helst tatt en tur ut i kveld. Men han er en sofagris og skikkelig kjedelig type og veldig sjalu. Har aldri vært ute en eneste kveld alene siden vi ble sammen. Så kvelden blir vel like dead boring som den pleier. :frown:

Anonymous poster hash: 88d81...fba
Skrevet

Gjør noe spontant med mannen din, riv han opp av sofaen og kast han inn i senga :)

Lykke til dere som skal på date, missunnelig på sommerfuglene dere har i magen :)

Skrevet (endret)

Jeg går aldri på date :(:fnise: Så i helga skal jeg slappe av, og på søndag reiser jeg! Jeg har reisefeber, litt småkvalm og sommerfugler i magen, haha.

God helg!

Endret av drue
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går aldri på date :(:fnise: Så i helga skal jeg slappe av, og på søndag reiser jeg! Jeg har reisefeber, litt småkvalm og sommerfugler i magen, haha.

God helg!

Hvor skal du?

Anonymous poster hash: 7b7a7...b86

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal lnyte det å kunne våkne opp med samboeren min i morgen tidlig :-) eeeendelig en morgen på en fridag han ikke skal ut på jakt før soloppgang :-)

Anonymous poster hash: e7d83...765

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal se filmer alene.. Livet som singel 👏👏

Anonymous poster hash: 9ded8...348

Skrevet

Daten min avlyste.. Hah, visste jeh ikke burde begitt meg ut på det her.

Skrevet

Her er det filmkveld, ungene sover og huset ser bombet ut. Derfor har jeg slått av alle lysene og skal se Hobbiten :)

Skrevet

Jeg skulle møte han jeg dater i går... Eller, vi er nok kanskje egentlig sammen, kanskje :P Lang historie. Anyways... Han ble plutselig alene i helga (vi bor begge sammen med andre), så vi hadde vår første hele natt sammen :) Endelig, det har vi ventet leeenge på! Er så lykkelig som man kan få blitt!

Skrevet

Jeg var ute på byen i går, alkoholen ga meg selvtillit til å sende melding til en veldig kjekk mann...

Så han hadde svart i dag, tok noen timer for meg å åpne meldingen i frykt hva jeg hadde skrevet...

Til min store overraskelse så spurte han om vi skulle finne på noe en dag, super happy :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...