AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #1 Skrevet 11. april 2014 Jeg er ganske ensom for tia, flyttet til ny by 2 timer unna hjembyen i slutten av januar. Flyttet inn i enebolig med kjæresten og kompisen hans. Den forrige leiligheten er ikke solgt enda, og kjæresten min stresser og blør økonomisk. Det skjønner jeg. Meg derimot, jobber en del kveld, 16-22. Er ikke hjemme før 23. Jeg får ikke sett han i løpet av dagen, og når kvelden kommer er det litt viktig at han kan være der litt med meg. Men det er ikke like lett, fordi jeg vet han er sliten, og helst vil slappe av. Det jeg vil er at han kan holde litt rundt meg og gi meg ordentlig oppmerksomhet, spør meg hvordan jeg har det også videre. Men det varierer hvor godt jeg får ønsket oppfylt. Er det mye å kreve av en sliten mann som elsker deg? Men når jeg har en fridag, er det andre baller. Som i går. På onsdag ringte jeg tilogmed han fra jobb og spurte om vi kunne tilbringe litt kvalitetstid i morgen, siden jeg savnet han og ikke hadde sett hverandre så mye de siste dagene. Det begynner med at han kommer hjem, jeg er akkurat ferdig med husvask og klesvask (som tok hele dagen) og han roser meg godt for det. Humøret var på topp. Så var det litt papirarbeid, dass i 15 min også satt han seg inn til sin kompis en stund. Jeg begynte å bli ultålmodig, jeg ville ha han i stua hos meg. Men som vi jenter ofte glemmer er å kommunisere med ord så de menn forstår, Jeg viser meg kjapt i døra, og snur for å gå inn i stua igjen, han spør hva som skjer. "Ingenting" sier jeg, og må gjenta meg selv flere ganger. Håpte på at han ville ta hintet men det gjorde han ikke, klikket smått for meg med never i sofaputen og jeg gikk inn på rommet for å roe meg litt ned. Da kom han inn og var sur fordi jeg lagde et opptrinn. Jeg sa jeg bare følte meg oversett. Slik ble dagen dårlig i går. Han var sulten, jeg lagde mat. Han spiste ikke, jeg ble oppgitt. Han hadde stressmage siden jeg hadde stresset han og han hadde "vondt". Jeg var lei meg hele veien, og prøvde å gjøre så godt jeg kunne for å rette ting opp. Så er han trøtt. Klokken 8 på kvelden, og legger seg med hode under teppet på sofaen og bæder. Fikk ikke særlig kontakt. Ringte til min søster for å få pratet om hvordan jeg følte meg og satt meg inn på soverommet med serie på pcn. Jeg føler at det alltid, på ett eller annet vis blir min skyld. Det er jeg som gjør ditt, og datt og gnåler. Men jeg vil bare føle at jeg betyr noe for han, i handling og ikke bare i ord. Situasjonen nå er vanskelig både for meg og han, men jeg føler ikke det er så mye å spør om. Bare det å priotirere meg litt en time av dagen er nok liksom.. Men jeg føler meg litt glemt, og tårene triller ofte ned på kinnet som som nå ved tanke på det. Men kanskje jeg overreagerer, sånn som han sier...... Men hvorfor sårer det sånn da??? Anonymous poster hash: ef76d...cbb Anonymous poster hash: 1c9ab...744
Corvo Skrevet 11. april 2014 #2 Skrevet 11. april 2014 Jeg føler at det alltid, på ett eller annet vis blir min skyld. Det er jeg som gjør ditt, og datt og gnåler. Men jeg vil bare føle at jeg betyr noe for han, i handling og ikke bare i ord. Situasjonen nå er vanskelig både for meg og han, men jeg føler ikke det er så mye å spør om. Bare det å priotirere meg litt en time av dagen er nok liksom.. Men jeg føler meg litt glemt, og tårene triller ofte ned på kinnet som som nå ved tanke på det. Men kanskje jeg overreagerer, sånn som han sier...... Men hvorfor sårer det sånn da??? Anonymous poster hash: ef76d...cbb Anonymous poster hash: 1c9ab...744 han er nok veldig stresses med tanke på økonomien og den leiligheten som ikke er solgt og det går fort ut over både humør og energi. Og når du da er "typisk" dame og ikke sier hva du vil så gjør du ting bare verre for deg selv og ham. Hvis du vil ha ham i stuen hos deg spør om han kan komme ut til deg litt. Hvis han da sier nei kan du være sur på ham og det er KUN hans feil. Slik du gjør det nå er det din feil at du er sur, og det er din feil at han blir sur. Og jeg forstår hva han mener med vondt i magen. Jeg får det også slik når jeg og samboeren er sure på hverandre for teite småting. Lær deg å si hva du vil hvis det er viktig. Og spar passiv aggressive hint og prat til du har tid og han har energi til å takle det. Lykke til :D
Teethgrinding Skrevet 11. april 2014 #3 Skrevet 11. april 2014 Du er en barnslig og needy kjerring. Ta deg sammen, ellers mister du typen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå