Anoia Skrevet 11. april 2014 #1 Skrevet 11. april 2014 Er det noen som vet om en frisør i Trondheim som er flinke med tynt hår og har litt peiling på kreativ hårfarging men ikke er så dyre som H2-salongene?
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #2 Skrevet 11. april 2014 Jeg liker Ruby-salongen ved siden av torget-kjøptsenter. De har studentpriser (som er svært viktig for en student) og flinke frisører som hører etter hva du vil ha. Anonymous poster hash: e1dfe...2a1
Anoia Skrevet 11. april 2014 Forfatter #4 Skrevet 11. april 2014 Liker Hår på Sirkus Hvordan er prisene der?
Pusheen Skrevet 11. april 2014 #5 Skrevet 11. april 2014 Hvordan er prisene der? Kommer ikke helt på det i farta, men er iallefall billigere enn H2! Men mulig det kanskje er dyrere der enn det du er ute etter... Hvis du er villig til å dra et stykke er de på Stjørdal kjempeflinke og prisene er veldig greie. Tror jeg betalte 800 for full klipp og farging. Karsteins Frisørteam på torgkvartalet.
Ayumi Skrevet 12. april 2014 #6 Skrevet 12. april 2014 Jeg var aldri fornøyd med frisørene i Trondheim, har opplevd bedre og billigere frisører på Frosta, Levanger og Steinkjer. Det ble aldri forferdelig når jeg gjorde det i Trondheim, men på de salongene i midtbyen som jeg prøvde bar salongene preg av dårlig tid selv når det ikke var rush. Når jeg går til frisøren ønsker jeg å være avslappet :-). Men skal du styre unna noe, så styr unna Hairmasters på Olavskvartalet. Jeg har ikke prøvd aldri salongene i Trondheim, og det er ikke bra å ta de alle under en kam, men erfaringene mine var aldri gode derfor styrer jeg unna :-) 1
Anoia Skrevet 12. april 2014 Forfatter #7 Skrevet 12. april 2014 Kommer ikke helt på det i farta, men er iallefall billigere enn H2! Men mulig det kanskje er dyrere der enn det du er ute etter... Hvis du er villig til å dra et stykke er de på Stjørdal kjempeflinke og prisene er veldig greie. Tror jeg betalte 800 for full klipp og farging. Karsteins Frisørteam på torgkvartalet. Takk for tipset! Har ikke anledning til å dra helt til Stjørdal denne gangen, men det kan hende jeg gjør det neste gang På mandag blir det Hår. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå