AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #1 Skrevet 11. april 2014 Jeg skal spandere spa på ei som er helt jomfru på spa/hudpleie fronten. Hun har ingen problemområder jeg kjenner til. Jeg vil overraske med en delbehandling på spa til bursdagen. Hva er din favoritt del-behandling? Og hvilken ville du gitt i gave til en venninne? Prismessig så er dette topp alternativene mine: Massasje 60 min (kan fokuseres til rygg/nakke, eller hel kropp) Hot stone massasje 60 min (kan også fokuseres til rygg nakke) Ansiktsbehandling 90 minutt (inkluderer nakke, hode og ansikts-massasje) Pedikyr 60 min (Fotbad, massasje, hard hud-sliping, stell av negler. Lakk dersom ønskelig) Manikyr 60 min (Voks, massasje, stell av negler og lakk eller Shellac inkludert) ....men det finnes jo utallige andre småbehandlinger også. Jeg har egentlig sett kun på de behandlingene som jeg selv har prøvd og likt. Noen inspill? Anonymous poster hash: f6a7f...002
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #2 Skrevet 11. april 2014 Massasje for ryggen eller hele kroppen. Det hadde ivertfall jeg likt å fått i gave. Eller eventuelt ansiktsbehandling. Synes Pedikyr/ Manikyr er mer privat om du skjønner. Spørs selvfølgelig hvor godt du kjenner henne. Men er hun som meg, littegrann sensitiv, så hadde jeg faktisk lurt på om venninnen min mente jeg hadde stygge/ ustelte negler negler om jeg fikk den type behandling i gave. Anonymous poster hash: b28f0...58c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå