Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan man gi komplimenter til motsatt kjønn på fylla til motsatt kjønn uten at det blir tatt som flørting? Prøvd et par ganger på jenter og fått svar at de har kjærester. Alle komplimentene har gått på prestasjoner ikke utseende.

Anonymous poster hash: 318be...ac9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

selvfølgelig kan man det. kommer an på hvordan man sier det, og hva man sier.

• Liker 1
Gjest Sille4
Skrevet

Ja, det kan man selvsagt :-) De som tar det som flørting med engang og sier de har kjæreste må vel være litt høye på seg selv. Jeg har også fått komplimenter ute på byen, men tar det ikke som flørting og kunne aldri i verden svart med at jeg hadde kjæreste... Selv om man får ett kompliment betyr det jo faktisk ikke at den personen er interessert mener nå jeg. Jeg syns også det er veldig hyggelig å få ett uventet kompliment av en fremmed, man kan fort føle seg litt bedre da :-)

Gjest New_Girl
Skrevet

Man kan, men syns ikke det er det spor rart at det blir tatt som flørting.

Skrevet

Kommer vel an på komplimentene. Jeg tenker at flørting er når man har intensjoner om noe mer enn vennskap og det kan bli oppfattet slik av mottageren. Og komplimenter kan jo tolkes dithen, men det kommer også an på hva slags komplimenter det dreier seg om og hvordan man uttrykker dem.

I det store og det hele: ja, jeg ser nok på det som flørting. For å si det på en annen måte: hadde kjæresten min gitt andre damer komplimenter i fylla hadde jeg ikke blitt særlig blid for det.

Mvh Yvonne :heiajente:

AnonymBruker
Skrevet

Alle komplimentene har gått på prestasjoner ikke utseende.

Anonymous poster hash: 318be...ac9

Hva er det disse jentene presterer i fylla? Å gå rett?

Anonymous poster hash: ee759...2ab

• Liker 3
Skrevet

jeg har alltid vært dum på slike ting. Hadde jeg fått vite at jeg f.eks. var jææævelig rå på å hoppe over en benk i fylla hadde jeg takket og gitt en klem for å være hyggelig tilbake...! :icon_lol:

Var en gang en mann som kom bort til meg på byen og sa at jeg var den peneste jenta han hadde sett hele kvelden. Jeg ble så glad at jeg sa "aaaw! Tusen takk!!" ga han en klem og ønsket han den beste nattan. Han var ikke ute etter noe annet enn å gi meg et kompliment, lille meg stod sammen med min 2 meter høye kompis og ventet på en taxi. :icon_lol:

Gjest Blomsterert
Skrevet

Komplimenrer i fylla stoler jeg virkelig ikke på. Men greit nok. Hvis du er en ok kar.

Skrevet

Ett kompliment tar man vel ikke som flørt, men står en kar og øser ut en hel masse blir det no annet :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sier som regel at jeg har type da, ser situasjonen litt ann. Rett og slett for at det er så mange gutter der ute som bare tror de kan valse frem som ingenting om ikke.

Anonymous poster hash: 1e087...c46
Skrevet (endret)

Vel, den gangen jeg sa til en fyr jeg kjente litt: "åh " Jens" du har så fine, lyse krøller, du minner meg om amor eller en kjerub eller noe sånt" - så tok han det ihvertfall ikke som om jeg forsøkte å sjekke ham opp! ;)

Har igrunn blitt vant til å få komplimenter både på utseendet og andre ting av folk på fylla, er de konkrete og sier " åh for et flott hår du har" tar jeg ikke det som forsøk på sjekking, men når de sniker seg inn bak meg, klemmer meg på rumpa og sier " dette må være byens fineste rumpe" så forsvinner jeg etter å ha kommet med både stygg kommentar og blikk

Den gangen det kom en godt voksen mann bort til meg og sa " e må bærer sei dæ: du e det fineste kvinnfolket e har sedd på åresvis" , bukket og forsvant for ikke å gjøre noe forsøk på kontakt videre, så ble jeg veldig glad for komplimentet, til tross for at han ikke var noen skjønnhet.

Edit: nå så jeg at det gikk på prestasjoner. Jeg tar stort sett ikke komplimenter om prestasjoner som flørting, så lenge de ikke følges ad av mistenkelig kroppsholdning og et sleske smil.

Endret av absinthia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...