AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #1 Skrevet 11. april 2014 Jeg elsker kjæresten min av hele mitt hjerte, og vet jeg kan stole på han. Jeg er ikke redd for at han skal være utro, for det vet jeg at han ikke kan gjøre mot meg. Allikevel stikker det i hjertet mitt hver gang han snakker med jenter på facebook o.l, vet han har noen venninner og kjenner godt til de som er nære venninner av han. Men så har han de som han bare kjenner litt som han kanskje dro ut med en sjelden gang osv før vår tid. Jeg snikleste litt mens vi satt i sofaen en kveld, da han snakket med en, hun spurte om de ikke snart skulle drikke sammen snart eller finne på noe, tror han svarte noe ang. meg som at han har dame nå osv, og senere så jeg hun spurte om han ikke fikk lov til å svare og han svarte ikke noe, dette er da noen uker siden og han har ikke svart etter det. Så også at han hadde snakket litt med noen andre jenter, aner ikke om hva, men vil ikke vite det heller. Vil jo egentlig ikke vite om han snakker med andre jenter da det stikker sånn i meg. Jeg skjønner ikke hvorfor dette plager meg. Jeg kjenner jeg blir sjalu, men når han spør sier jeg selvfølgelig at han skal møte hvem han vil og at det ikke plager meg. Føler at han føler han ikke kan gjøre det han gjorde før pga meg, men jeg har aldri sagt noe. Så får jeg litt dårlig samvittighet likevel. Synes det er kjipt og aldri helt klare å slå meg til ro med forholdet og bare få den roen i sjelen man har som singel. Jeg stoler på han, hvorfor bryr det meg at han snakker med andre jenter? Det irriterer meg sånn. Det som er leit er at jeg begynner å tvile på meg selv, kanskje jeg passer best som singel? Jeg er bare så utrolig redd for å bli såret, men det er jo en del av et forhold, tillit og det som kan skje, man må stole på hverandre og det gjør vi jo, men likevel misliker jeg at han snakker med andre eller er på byen uten at jeg er der. Uff, hva skal jeg gjøre? Kan jeg lære meg å leve med dette etterhvert? Anonymous poster hash: d3727...533
Nuttery Skrevet 11. april 2014 #2 Skrevet 11. april 2014 Sjalusi er en naturlig følelse, og jeg tror det er veldig sunt å "undertrykke" det i blant. Du blir sjalu fordi det er instinktivt, ikke fordi han nødvendigvis gjør noe galt Så bare hold ut og tenk at det er ditt problem, det gjør jeg når jeg føler på det samme. "Har han egentlig gjort noe fælt nå, eller er det bare jeg som tuller?" Som oftest jeg som tuller! Så nei, du er nok komfortabel der du er og "passer ikke" som singel. Det tar lang tid å finne ro i et forhold
Gjest chisandra Skrevet 11. april 2014 #3 Skrevet 11. april 2014 Bygg opp din egen selvtillit, for det er der det ligger. Husk at han har valgt å være sammen med deg og ikke de jentene. Sjalusi kan spise en helt opp innvendig, men du er jo veldig klar over problemet - da er det mye lettere å jobbe med det også. Og ikke les så mye om utro gutter/menn. De fleste er helt fine! Kos deg med kjærligheten.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #4 Skrevet 11. april 2014 Samme her, og jeg er sammen med en som har valgt å gå ut av et 20 års langt ekteskap. Var sammen med ei som har mange kvaliteter som er bedre enn meg, husmor, har barn med han ikke minst, flink med alt virker det som. Det er ikke enkelt nei. Prøver å ikke være sjalu, men det er vanskelig. Liker meg ikke som singel heller, men sånn helt ærlig har jeg nok det best i sjelen når jeg er singel. Den roen man har da, klarer ikke jeg å få til i et forhold iallefall. Ikke dette, og ikke de jeg har hatt før. Forstår deg veldig godt, det er ikke enkelt å være i et forhold:-( Anonymous poster hash: 4e89b...6f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå