Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei...

Jeg bare lurer, hvor mye hår er det vanlig å ha på armene? Føler at armene mine er like hårete som en manns jeg (er kvinne)... De fleste hårene er en cm lange! :o

Og fjerner du håret på armene? I så fall, kan man bruke hårfjerningskrem?

Anonymous poster hash: 7da00...7a2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lange lyse og mye hår på armene. Om sommeren fjerner jeg de fordi de blir enda mer synlige når jeg blir brun. Jeg har vokset eller barbert de. Du kan sikkert prøve hårfjerningskrem.

AnonymBruker
Skrevet

Eller du kan bare slappe av og la dem være der de er. Alle har hår på kroppen sin. Vær stolt av deg selv og godta deg slik du er. Anonymous poster hash: 3215b...cc3

• Liker 10
Skrevet

Jeg har faktisk masse hår på armene. Ser ut som en mann hvis jeg ikke fjerner det. Noe jeg gjør. Med epilator! Det er det beste, har jeg funnet ut :)

Skrevet

Jeg har en del. Noen hår er lyse, andre er mørkere. Husker det plagte meg en del da jeg var yngre, nå bryr jeg meg ikke. Ser rarere ut uten hår :fnise:

• Liker 4
Skrevet

Har masse lyse hår på armene, og mange av dem er godt mer enn en cm lange. Jeg lar det være der det er, det får da være måte på til hysteri og perfektfokus. Ingen har noen gang kommentert det, eller virket plaget av det, og det plager ikke meg heller.

• Liker 2
Skrevet

Har mellomblonde, myke hår. Ikke særlig lange til tross for at jeg barberte armene jevnlig i tenårene. Nå rører jeg de ikke men jeg har benyttet meg av bleking noen ganger. Det kan anbefales såfremt du ikke har veldig sensitiv hud.

AnonymBruker
Skrevet

Har ca 5mm lange hår på armene vil jeg gjette. Jeg pleier å barbere de jevnlig, ikke pga lengen på hårene men pga jeg har tattooveringer som ser betraktelig mye finere ut når armene er barbert.

Anonymous poster hash: 43163...7b0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde masse sorte hår og såg ut som en mann. Følte meg helt jævlig og fikk kommentarer på det. Jeg begynte å barbere og har også tatt laser. Nå har jeg mye mindre hår, men drar fortsatt over med høvelen en gang i blant. Det går fort å barbere armene og man trenger ikke skum eller noe. Bare dra høvelen over noen ganger mens du står i dusjen og venter på at hårkuren/balsamen skal få virke.

Barbere armene er noe av det beste jeg har gjort for selvfølelsen. Angrer ikke et milisekund engang.

Anonymous poster hash: 352e5...6de
  • Liker 2
Skrevet

Ikke jeg heller, føler meg ikke særlig feminin om sommeren med lys pels på armene. Har også endel hår på overarmene, de er kortere men det er mange av de også.

AnonymBruker
Skrevet

Dere som barberer armene... Blir ikke det veldig "kaktus"? Har prøvd, men resultatet blir ikke så mye bedre enn utgangspunktet :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Hei...

Jeg bare lurer, hvor mye hår er det vanlig å ha på armene? Føler at armene mine er like hårete som en manns jeg (er kvinne)... De fleste hårene er en cm lange! :o

Og fjerner du håret på armene? I så fall, kan man bruke hårfjerningskrem?

Hairy like animal. Yes I am. Men jeg er mann... Hår på armene er lite digg, men bare hvis du faktisk ser ut som en mann. mer en "normalt" med hår er ikke et problem for meg, selv om det er mørkt. Så lenge det ikke er like mye som mannfolk. Da er det litt lite sexy.

Anonymous poster hash: fa964...174

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har noen lyse og noen litt mørkere, og de får bare være. Har sett ei jente som barberte armene før, og det var ikke et pent syn når hårene begynte å vokse ut igjen. Det så litt ut som en manns 1-dagsskjegg eller når man ikke har barbert leggene på noen dager. Etter dette har jeg ikke engang vurdert å fjerne mine egne hår. For meg er de en naturlig del av kroppen, men dersom noen ønsker å fjerne sine -legger jeg meg naturligvis ikke opp i det :) Det viktigste er hvordan en selv føler seg -med eller uten hår!

Anonymous poster hash: 2fc51...9ae
  • Liker 2
Gjest ashanti
Skrevet

Jeg fjerner hårene på underarmene. Vokser i salong og er superfornøyd! Hårene mine bruker en evighet på å vokse ut igjen (og det som vokser ut er mykt) og det blir mindre og mindre av dem ser det ut til også.

Har venninner som har helt blonde hår på armene og helt ærlig syntes jeg ikke de trenger å fjerne det. Men sikkert noen som mener jeg også ikke trenger å fjerne det;) men jeg føler meg altså ikke vel med svarte hår på armene, selv om det er naturlig.

Skrevet

Lite hår på armene, bare såvidt man kan se det og veldig lyse. Vises mere om sommeren når jeg blir brun og hårene blir helt solbleket.

Har aldri vokset eller barbert på armene siden det er så minimalt likevel.

AnonymBruker
Skrevet

Har laange mørke hår på armene. Føler at jeg ser ut som en mann. Har barbert de bort siden jeg var 15.

Tar to sekunder med høvel i dusjen.

Anonymous poster hash: 9dcf0...106
AnonymBruker
Skrevet

Har mer hår enn normalt, som også er mørke. Men de ble mye mindre synlige etter at jeg ble solbrun. :)

Anonymous poster hash: 9a947...1bd
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lange, og passe masse hår på armene :laugh: De var mørkere når jeg var yngre, vinterstid er de mer mellomblonde og sommerstid blir de nærmest hvite. Har aldri barbert de, lever fortsatt i tro om at min mormors myte stemmer - at mye hår på armene betyr at man blir rik :fnise:

Anonymous poster hash: 7c2ee...8d5
Skrevet

Har lyse hår som man nesten ikke ser, har aldri tenkt over å vokse/barbere dem bort siden jeg nesten ikke ser dem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...