Gjest Anonymous Skrevet 8. juni 2004 #1 Skrevet 8. juni 2004 Kjøpte Coppertone selvbruner i går (til 210 kr) og har nå etter 2 behandlinger brukt nesten halve flasken! :o Er det noen som kan anbefale en mer billig selvbruner som varer en god stund?
Sovesmurf Skrevet 8. juni 2004 #3 Skrevet 8. juni 2004 Dette er ikke svar på spørsmålet ditt, men jeg har lurt på å kjøpe akkurat denne kremen, så da lurer jeg på hvordan resultatet ble, er det en bra krem, ble du fornøyd. Tenker mest på om den dekker jevnt eller om det er vanskelig å få den fin og hvordan fargen ble....
Fru Blå Skrevet 8. juni 2004 #4 Skrevet 8. juni 2004 Resultatet er gjevnt, men har nesten ikke fått farge etter 2 behandlinger. Første gang brukte jeg bodylotion, og det skulle jeg visst ikke gjort. I ansiktet har jeg tatt 2 behandlinger i dag, dvs. 3 til sammen. Der ser jeg passe sommer brun ut, ikke alt for mye. Tror jeg vil bruke resten av kremen til ansiktet, å heller kjøpe en billigere til kroppen. Nå var jeg også veldig lys i huden før jeg startet.
Andrine22 Skrevet 8. juni 2004 #5 Skrevet 8. juni 2004 Jeg vil anbefale Body Shop sin selvbruner... Den er drøy, og gir bra resultat. Den kostet 180 kroner eller noe tror jeg...
Emma3 Skrevet 8. juni 2004 #9 Skrevet 8. juni 2004 Jeg vil anbefale Body Shop sin selvbruner... Den er drøy' date=' og gir bra resultat. Den kostet 180 kroner eller noe tror jeg...[/quote'] Heilt enig!! Den er god og varer veldig lenge..
Rotta Skrevet 8. juni 2004 #10 Skrevet 8. juni 2004 Noen som vet om en krem som ikke gir gul/orange resultat? Jeg er veldig lys, og orange legger er verre enn melkehvite....
Ingeborg Skrevet 9. juni 2004 #11 Skrevet 9. juni 2004 Noen som vet om en krem som ikke gir gul/orange resultat? Jeg er veldig lys' date=' og orange legger er verre enn melkehvite....[/quote'] Jeg er også veldig lys i huden, men er godt fornøyd med selvbruning fra Piz Buin. Får en farge som likner på min naturlige brunfarge (som riktignok er mer gulbrun enn rødbrun).
Gjest Anonymous Skrevet 9. juni 2004 #12 Skrevet 9. juni 2004 Hei Jeg har mye erfaring med selvbrunere, og det viktigste jeg har erfart er at billigkremene ikke kan måle seg med kvalitetskremer. Jeg ville kjøpt to forskjellige, en til ansikt og en til kropp. Til ansikt er vinneren Dior Bronze (natrual glow). Til kroppen anbefaler jeg Decleor.
Pusebaby Skrevet 9. juni 2004 #13 Skrevet 9. juni 2004 Jeg bruker Piz Buin Max Tan Skum og den koster 119 og jeg syns den varer mye lenger enn de andre jeg har prøvd, og jeg bruker masse... Du blir brun etter to/tre påføringer og fargen varer nesten en uke.
Fru Blå Skrevet 9. juni 2004 #14 Skrevet 9. juni 2004 Tusen takk for tips! Hvor har dere kjøpt Piz Buin? Kanskje jeg skal prøve den.
Gjest Coral Skrevet 9. juni 2004 #15 Skrevet 9. juni 2004 Jeg bruker også av og til piz buin, synes den er god og et billig alternativ! Men er ganske lys i huden, og har derfor kjøpt den som heter mid tan (skummet). Dere som bruker den mørke, blir fargen veldig mørk? Jeg tenker da i forhold til din egen hudfarge og hvor brun du vanligvis blir i solen.
Gjest Coral Skrevet 9. juni 2004 #16 Skrevet 9. juni 2004 piz buin har de forresten hos hm, vita, cubus ++
Fru Blå Skrevet 11. juni 2004 #17 Skrevet 11. juni 2004 Har kjøpt Piz Buin Max tan spray. Kjøpte 150 ml til 125 kr på cubus. Lurer nå på om jeg kan bruke den mens jeg fremdeles har farge fra coppertonen?
Gjest Ethereal Skrevet 11. juni 2004 #18 Skrevet 11. juni 2004 Jeg har brukt forskjellige selvbrunere om hverandre uten problemer. Men husk å peele skikkelig mellom hver påføring. Da varer fargen lenger.
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 11. juni 2004 #19 Skrevet 11. juni 2004 Finns det noen som ikke lukter så sterkt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå